Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Voidaanko koota tänne kaikki seksikokemukset???
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 12829" data-attributes="member: 289"><p>piti ruveta oikeen miettimään 😂 ihan kivaa muistella välillä tällasiakin.</p><p></p><p>autossa pari kertaa, joskus myös niin et pysähyttiin johonki bussipysäkille keskellä yötä ja mä menin makuulle takakonttiin. sitte ku tuli auto ni yritettii piiloutua 😅 yhden kerran oon ottanu suihin samalla ku toinen ajaa ja pari kertaa mua on sormetettu ku toine ajaa. </p><p></p><p>autossa yks kerta on jääny tosi hyvin mieleen. mu poikaystävän auto on slightly pieni ja ahdas, ja yhtenä talvipäivänä hän tuli mun luo. noh, mä asun äidin kanssa ja hän oli sillon kotona, ni piti keksiä jotain muuta. päädyttiin sitten ajamaan viereisen kappelin parkkipaikalle, ja takapenkillä sitten ns pantiin menemään. oli talvi niin piti pysyä legit auton sisällä, kieltämättä ihan kiinnostava kokemus. ei kyl mielellään enää koskaan... 😂</p><p></p><p>sitte joskus tuli oltua kirjaston etupihalla keskellä päivää puskien suojissa, voi niitä aikoja.</p><p></p><p>muistan myös, että lukioaikana skippasin pari pitkän matikan tuntia - olin jo päättänyt, että vaihdan lyhyeen muutenkin. lähdin silloin turkuun jonkun jäbän luokse panemaan - ja taas: voi niitä aikoja. 😅</p><p></p><p>also luulin tosi kauan, etten pysty squirttaamaan, kunnes tapasin mun poikaystävän. se oli kieltämättä a whole new world ku sain itsekin tietää!</p><p></p><p>toistaseksi ei tuu mieleen muita tarinoita. 🤔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 12829, member: 289"] piti ruveta oikeen miettimään 😂 ihan kivaa muistella välillä tällasiakin. autossa pari kertaa, joskus myös niin et pysähyttiin johonki bussipysäkille keskellä yötä ja mä menin makuulle takakonttiin. sitte ku tuli auto ni yritettii piiloutua 😅 yhden kerran oon ottanu suihin samalla ku toinen ajaa ja pari kertaa mua on sormetettu ku toine ajaa. autossa yks kerta on jääny tosi hyvin mieleen. mu poikaystävän auto on slightly pieni ja ahdas, ja yhtenä talvipäivänä hän tuli mun luo. noh, mä asun äidin kanssa ja hän oli sillon kotona, ni piti keksiä jotain muuta. päädyttiin sitten ajamaan viereisen kappelin parkkipaikalle, ja takapenkillä sitten ns pantiin menemään. oli talvi niin piti pysyä legit auton sisällä, kieltämättä ihan kiinnostava kokemus. ei kyl mielellään enää koskaan... 😂 sitte joskus tuli oltua kirjaston etupihalla keskellä päivää puskien suojissa, voi niitä aikoja. muistan myös, että lukioaikana skippasin pari pitkän matikan tuntia - olin jo päättänyt, että vaihdan lyhyeen muutenkin. lähdin silloin turkuun jonkun jäbän luokse panemaan - ja taas: voi niitä aikoja. 😅 also luulin tosi kauan, etten pysty squirttaamaan, kunnes tapasin mun poikaystävän. se oli kieltämättä a whole new world ku sain itsekin tietää! toistaseksi ei tuu mieleen muita tarinoita. 🤔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Voidaanko koota tänne kaikki seksikokemukset???
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja