Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Voiko elämässä menestyä, vaikka ei olisi kavereita tai sosiaalisia kontakteja lainkaan?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 22615" data-attributes="member: 89"><p>Tätä mä siis mietin, koska oon lähes koko elämäni ollut yksinäinen, eikä kavereita ole tippunut kulle miltei lainkaan, vaikka oon ollut tekemisissä semmosten ihmisten kaa, joilla on samoi lielenkiinnonkohteita kuin mulla. Oon yrittänyt hankkii kavereita, kutta sen sijaan oon vaan saanut paskaa niskaani.</p><p></p><p>Haluan isona siis sarjakuvapiirtäjäksi, ja pelkään unelmani menevän perseelleen yksinäisyyteni vuoksi. Toki koulutus antaa hyvät eväät unelmani toteutumiseen, mutta erityisesti tämän kaltaisiin töihin on helpompi päästä suhteiden kautta, mitä minulla ei ole. Muussa tapauksessa kaivataan lähinnä työkokemusta. Ja siis kun yleensä menestys sarjakuvapiirtäjänä takaantuu, kun piirtäjä on entuudestaan tyypeille tuttu esim. somesta. Somessahan suosiota voisin saada lähinnä vain, jos olis tuttuja mainostamassa musta muille tai sit jos tutuilla saatu isohko seuraajamäärä saisi muut ihmiset seuraamaan mua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 22615, member: 89"] Tätä mä siis mietin, koska oon lähes koko elämäni ollut yksinäinen, eikä kavereita ole tippunut kulle miltei lainkaan, vaikka oon ollut tekemisissä semmosten ihmisten kaa, joilla on samoi lielenkiinnonkohteita kuin mulla. Oon yrittänyt hankkii kavereita, kutta sen sijaan oon vaan saanut paskaa niskaani. Haluan isona siis sarjakuvapiirtäjäksi, ja pelkään unelmani menevän perseelleen yksinäisyyteni vuoksi. Toki koulutus antaa hyvät eväät unelmani toteutumiseen, mutta erityisesti tämän kaltaisiin töihin on helpompi päästä suhteiden kautta, mitä minulla ei ole. Muussa tapauksessa kaivataan lähinnä työkokemusta. Ja siis kun yleensä menestys sarjakuvapiirtäjänä takaantuu, kun piirtäjä on entuudestaan tyypeille tuttu esim. somesta. Somessahan suosiota voisin saada lähinnä vain, jos olis tuttuja mainostamassa musta muille tai sit jos tutuilla saatu isohko seuraajamäärä saisi muut ihmiset seuraamaan mua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Voiko elämässä menestyä, vaikka ei olisi kavereita tai sosiaalisia kontakteja lainkaan?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja