Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voiko lähes 10 min hampaiden pesu olla jotenkin haitallista?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettu käyttäjänimi 43" data-source="post: 35009" data-attributes="member: 88"><p>Mitä mä nyt pikagooglailin niin näin kanssa sellaista sanottavan useammalla taholla, että hampaita tulisi ihanteellisimmillaan harjata _vähintään_ 2 minuuttia. Toki kahden ja kymmenen minsan harjausajan välillä on varmaan joku kultainen keskitiekin jota voi kulkea, enkä siis väitä vastaan, jos muut kokevat vaikka tasan kahden minsan harjausajan parhaimmaksi. Itse en ehdi saada hampaita harjatuksi kunnolla kahdessa minassa joten harjaan hieman kauemmin, mutten toisaalta myöskään harjaa liian kovaa, monta kertaa päivässä jne. (Käsittääkseni enemmänkin näitä asioita käsiteltiin noissa pelottavapontson linkkaamissa jutuissa.) En näe hirveästi siinä haittaa, että harjaa hieman kauemmin kuin 2 min, jos samalla kuitenkin kiinnittää huomiota mm. harjauskulmiin, tarpeeksi hellään otteeseen ienrajoissa ja sitä rataa. Toki jos on vihlontaa, vetäytymistä ikenissä jne. niin kannattaa miettiä asia uudelleen ja mennä vaikkapa suuhygienistin juttusille. Itse en tosiaan ole ekspertti, mutta edellä kuvatun käsityksen olen saanut asiasta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettu käyttäjänimi 43, post: 35009, member: 88"] Mitä mä nyt pikagooglailin niin näin kanssa sellaista sanottavan useammalla taholla, että hampaita tulisi ihanteellisimmillaan harjata _vähintään_ 2 minuuttia. Toki kahden ja kymmenen minsan harjausajan välillä on varmaan joku kultainen keskitiekin jota voi kulkea, enkä siis väitä vastaan, jos muut kokevat vaikka tasan kahden minsan harjausajan parhaimmaksi. Itse en ehdi saada hampaita harjatuksi kunnolla kahdessa minassa joten harjaan hieman kauemmin, mutten toisaalta myöskään harjaa liian kovaa, monta kertaa päivässä jne. (Käsittääkseni enemmänkin näitä asioita käsiteltiin noissa pelottavapontson linkkaamissa jutuissa.) En näe hirveästi siinä haittaa, että harjaa hieman kauemmin kuin 2 min, jos samalla kuitenkin kiinnittää huomiota mm. harjauskulmiin, tarpeeksi hellään otteeseen ienrajoissa ja sitä rataa. Toki jos on vihlontaa, vetäytymistä ikenissä jne. niin kannattaa miettiä asia uudelleen ja mennä vaikkapa suuhygienistin juttusille. Itse en tosiaan ole ekspertti, mutta edellä kuvatun käsityksen olen saanut asiasta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voiko lähes 10 min hampaiden pesu olla jotenkin haitallista?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja