Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voin kertoo että
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43867" data-attributes="member: 34"><p>Sum 41: pieces <em>hits different</em> koska kuuntelin tätä sillon yks ilta kun oli kriisit timpasta (ehkä maalis- tai huhtikuussa) ja nykyään tulee myös mieleen nää nykyiset kriisit ja juu, tää on naikoun soittolistal</p><p></p><p>Vittu tää meni väärään suuntaan:DDDDDDDDDFFFFFFFF</p><p></p><p>ALSO sen yhen umk-vidin kattominen nykyään on tuskaa :D se missä ne reagoi toistensa biiseihin koska sillon ku ekan kerran näin sen ni mietin lähinnä timppaa (ehkä hessuakin) MUTTA muistan kuitenkin että katoin nikoo siin vaihees ja pelkäsin lowkey että alan tykätä siitä XDDDDDDDDDDDDDDDD ja se pelko osoittautui: aiheelliseksi. Ja nykyään ku katon sitä videoo oon sillee "🤣🤣🤣🤣🤣 motherfucker please"</p><p></p><p>Ja muistan vielä että kun katoin Ollia siinä niin mietin tyyliin että onpa se lyhyen näkönen onkoha se kuitenkin timppaa pidempi :D siis sillon kun ekaa kertaa katoin sen vidin. Voi vittu näin ei ois pitäny kyl käydä. Aivan. Väärä. Suunta. Muistan vielä ku olin helpottunu sillon etten ihastunu kehenkään niistä, mut sen aika oliki sit näköjään vasta vähän myöhemmin. Oikeesti mä-</p><p></p><p>Tiesin et tää menee päin helvettiä XD</p><p></p><p>Arvasin että euroviisut tulee aiheuttamaan mulle ongelmia, siis miten mä tiesinki sen.</p><p></p><p>Also hulvatonta ku kuuntelen nikon soittolistaa ja tää yks biisi... On jostai syystä täällä vaikka se liittyy iha vittuna timppaan xDDDDDD no joo-o</p><p></p><p>En tiiä uskallanko enää ees kuunnella kähikse soittolistaa ku tilanne nykyään on: mitä on</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43867, member: 34"] Sum 41: pieces [I]hits different[/I] koska kuuntelin tätä sillon yks ilta kun oli kriisit timpasta (ehkä maalis- tai huhtikuussa) ja nykyään tulee myös mieleen nää nykyiset kriisit ja juu, tää on naikoun soittolistal Vittu tää meni väärään suuntaan:DDDDDDDDDFFFFFFFF ALSO sen yhen umk-vidin kattominen nykyään on tuskaa :D se missä ne reagoi toistensa biiseihin koska sillon ku ekan kerran näin sen ni mietin lähinnä timppaa (ehkä hessuakin) MUTTA muistan kuitenkin että katoin nikoo siin vaihees ja pelkäsin lowkey että alan tykätä siitä XDDDDDDDDDDDDDDDD ja se pelko osoittautui: aiheelliseksi. Ja nykyään ku katon sitä videoo oon sillee "🤣🤣🤣🤣🤣 motherfucker please" Ja muistan vielä että kun katoin Ollia siinä niin mietin tyyliin että onpa se lyhyen näkönen onkoha se kuitenkin timppaa pidempi :D siis sillon kun ekaa kertaa katoin sen vidin. Voi vittu näin ei ois pitäny kyl käydä. Aivan. Väärä. Suunta. Muistan vielä ku olin helpottunu sillon etten ihastunu kehenkään niistä, mut sen aika oliki sit näköjään vasta vähän myöhemmin. Oikeesti mä- Tiesin et tää menee päin helvettiä XD Arvasin että euroviisut tulee aiheuttamaan mulle ongelmia, siis miten mä tiesinki sen. Also hulvatonta ku kuuntelen nikon soittolistaa ja tää yks biisi... On jostai syystä täällä vaikka se liittyy iha vittuna timppaan xDDDDDD no joo-o En tiiä uskallanko enää ees kuunnella kähikse soittolistaa ku tilanne nykyään on: mitä on [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voin kertoo että
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja