Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voin kertoo että
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43894" data-attributes="member: 34"><p>Ei jeesus..... Tuo yks kollaasi..... Missä on sedu, niko ja Timo :D ei helvetti mun päätä särkee. Tää on ihan 😂😂😂😂😂✌️ mitä helvettiä. On ihan eri levelin psykooseja taas kattoo noit kaikkii samaan aikaan tolleen kollaasin muodos.</p><p></p><p>Also nään liikaa samoi kasvonpiirteit itelläni ja kaikil noil joten ei ihme että rakastuin niin pahasti. Vittu. Tää on suoraan sanottuna kidutusta.</p><p></p><p>En muuten vieläkään saa selvää onks nikon silmät nyt vihreät vai siniset vai mitä koska välil ne näyttää vihreilt ja välil sinisilt.</p><p></p><p>Nonii tietty alko soimaan left outside alone :D hienoa.</p><p></p><p>Heh heh.</p><p></p><p>Ketähän noista täl hetkel ees mietin eniten koska tavallaan just täl hetkel aika tasasta. Ehk himpun verran enemmän kuitenkin nikoo, sit varmaa öö juu en tiiä kumpaa enemmän timoo vai seduu. Rääh. Huvittavaa. Vaik huvittava on kyl lievä sana tälle sekoilulle. Oikeesti ihan hirveet traumat :D jokaisesta noista. Vittu ei saatana.</p><p></p><p>Ainii, näin unta vissiin ainakin timpast, mut varmaan muistakin. Vittumaista oli se ku heräsin iha liian aikasin vaikka mua väsytti mut en saanu nukuttua enää. Nyt oon ollu täs monta tuntii hereil sillee vittu ku väsyttää mut en tiiä saanko nukuttua enää yhtää 🙃🙃 en tajuu miks nukuin nii vähän. Heräsinkö tyyliin siit unest siks ku järkytyin nii paljo mun kähis-unesta? :DDDDDD mahdollisesti..... 🤔 Rääh se oli joku random vaa et tyylii kuuntelin timpan ääntä radiosta ei siinä siis sinänsä mitään kummempaa tapahtunut, mutta tietysti tuntu silti intensiiviseltä joten ehk heräsin sen takia. Tai jonki random ahistuksen. Tai jonku takii, en tiiä. Mutta nyt vituttaa ja paljon :D aivan tajuton väsymys. PLUS KURKKUKIPU. covidit tulilla 😃</p><p></p><p>Covidist tulikin mieleen D: se yks haastis missä Niko oli söpösti sillee "tikku oli nenässä kyllä joka välis" XDDDDDD en tiiä miks mut oli vaa liian söpösti ilmaistu D: huutista, olen hyytelöä :DD</p><p></p><p></p><p>okei mutta öö miks heti kun avaan googlen ni mun viimeaikaset haut eli niko, villu, timo ja Sedu.... Pamahtaa siihen silmieni eteen :D kaikki siinä silleen hienosti juu kiitos. Reps.</p><p></p><p>Ja miks tää resonoi niin kovaaa:</p><p>Well, life has a funny way of sneaking up on you</p><p>When you think everything's okay and everything's going right</p><p></p><p>Kuvaa ehkä koko tätä kevättä 🤔 mahdollisesti 🤔 tää on ollu yks vitun: 🎢</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43894, member: 34"] Ei jeesus..... Tuo yks kollaasi..... Missä on sedu, niko ja Timo :D ei helvetti mun päätä särkee. Tää on ihan 😂😂😂😂😂✌️ mitä helvettiä. On ihan eri levelin psykooseja taas kattoo noit kaikkii samaan aikaan tolleen kollaasin muodos. Also nään liikaa samoi kasvonpiirteit itelläni ja kaikil noil joten ei ihme että rakastuin niin pahasti. Vittu. Tää on suoraan sanottuna kidutusta. En muuten vieläkään saa selvää onks nikon silmät nyt vihreät vai siniset vai mitä koska välil ne näyttää vihreilt ja välil sinisilt. Nonii tietty alko soimaan left outside alone :D hienoa. Heh heh. Ketähän noista täl hetkel ees mietin eniten koska tavallaan just täl hetkel aika tasasta. Ehk himpun verran enemmän kuitenkin nikoo, sit varmaa öö juu en tiiä kumpaa enemmän timoo vai seduu. Rääh. Huvittavaa. Vaik huvittava on kyl lievä sana tälle sekoilulle. Oikeesti ihan hirveet traumat :D jokaisesta noista. Vittu ei saatana. Ainii, näin unta vissiin ainakin timpast, mut varmaan muistakin. Vittumaista oli se ku heräsin iha liian aikasin vaikka mua väsytti mut en saanu nukuttua enää. Nyt oon ollu täs monta tuntii hereil sillee vittu ku väsyttää mut en tiiä saanko nukuttua enää yhtää 🙃🙃 en tajuu miks nukuin nii vähän. Heräsinkö tyyliin siit unest siks ku järkytyin nii paljo mun kähis-unesta? :DDDDDD mahdollisesti..... 🤔 Rääh se oli joku random vaa et tyylii kuuntelin timpan ääntä radiosta ei siinä siis sinänsä mitään kummempaa tapahtunut, mutta tietysti tuntu silti intensiiviseltä joten ehk heräsin sen takia. Tai jonki random ahistuksen. Tai jonku takii, en tiiä. Mutta nyt vituttaa ja paljon :D aivan tajuton väsymys. PLUS KURKKUKIPU. covidit tulilla 😃 Covidist tulikin mieleen D: se yks haastis missä Niko oli söpösti sillee "tikku oli nenässä kyllä joka välis" XDDDDDD en tiiä miks mut oli vaa liian söpösti ilmaistu D: huutista, olen hyytelöä :DD okei mutta öö miks heti kun avaan googlen ni mun viimeaikaset haut eli niko, villu, timo ja Sedu.... Pamahtaa siihen silmieni eteen :D kaikki siinä silleen hienosti juu kiitos. Reps. Ja miks tää resonoi niin kovaaa: Well, life has a funny way of sneaking up on you When you think everything's okay and everything's going right Kuvaa ehkä koko tätä kevättä 🤔 mahdollisesti 🤔 tää on ollu yks vitun: 🎢 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voin kertoo että
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja