Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voin kertoo että
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 44103" data-attributes="member: 34"><p>hhhhhh</p><p></p><p>hhhhHhhhhHHHHH</p><p></p><p>OKEI</p><p></p><p>MUTTA</p><p></p><p>intense bi panic koska: timppa, jørn, sedu, niko, villu, jens, Victoria, taras, Kate ja Erika 🙄</p><p></p><p>And when i say intense i mean <strong>intense</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>minä katsomassa mitä tahansa kuvaa go_a:sta: 😰😰😰😰😰</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>PANIC</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>mut okei mut silti timppa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i-</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p>I'm not even here</p><p></p><p>Mutta silti Niko</p><p></p><p>Mutta silti sedu</p><p></p><p>Mutta silti</p><p></p><p>:]</p><p></p><p></p><p></p><p>AH, TEEMAAN SOPIVA MUSIIKKIKAPPALE: lesley royn story of my life 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤷</p><p></p><p>Tämäkin on melkein kaikilla mun listoilla lmaoooooo what</p><p></p><p>Huutista</p><p></p><p>EIIIIH</p><p></p><p>ultimate niko biisi</p><p></p><p>Eiiiihhhhhhhhhhhhhhhhjdkddkdldldldldldldldldldkdkfodeorkrkrlflfkfkfkflfl</p><p></p><p>Eli chisun mysteeri siis, tietty</p><p></p><p>Täytyy myöntää että tää vähän muistuttaa myös öö timpast.... Ööö..... Ainakin. Mutta ultimate niko biisi se on 😐🖐️</p><p></p><p>HEH</p><p></p><p>jotkut asiat............. Vaan............ Eih........ Miks................................</p><p></p><p>Mitäh.............................................................</p><p></p><p>Onneksi niko on ainut bc:n jäsen jota kohtaan tunnen tunteita mutta tietysti nyt kun sanon näin ni 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 älä koskaan huokaise helpotuksesta liian aikaisin tho 💀 jos rakastun kehenkään niistä missään vaiheessa niin i'm out 👏</p><p></p><p>Juuh 💀💀💀💀💀🥴</p><p></p><p>WEAK ASF 😂❔</p><p></p><p>tää jos joku on weak asf. Ei mitään vastustuskykyä.</p><p></p><p>Harmi tosiaan ku oon nyt kattonu jurismit ja lääkärit tulessa loppuun ja myös lihaksia ja luoteja kaikki ne jaksot mitä youtubes on mut...... Huoh oispa ne kaikki siäl. Ja kontio & parmas ni sitä joudun vielä vähän venaa kosk aion jotenki ovelasti tehä sen sillee et ootan et ne jaksot tulee sinne ni saan katottuu ne sen ilmasen kokeilun aikan 🙄😰 tosin jotain pätkiä instast oon nähny muutenki ja ei vittu oikeesti, ei vitussa näin :D send help</p><p></p><p>EI VITTU MUUTEN</p><p></p><p>ei jumalauta katoki ettet rakastu damianoon</p><p></p><p>Ei vittu todellakaan</p><p></p><p>Mul on paha aavistus tästä</p><p></p><p>Nyt ku oon Victorian takii kattonu jtn matskui ni alkaa pelottaa</p><p></p><p>Nope</p><p></p><p>Se ois kans bi panic vol sata miljoonaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 44103, member: 34"] hhhhhh hhhhHhhhhHHHHH OKEI MUTTA intense bi panic koska: timppa, jørn, sedu, niko, villu, jens, Victoria, taras, Kate ja Erika 🙄 And when i say intense i mean [B]intense minä katsomassa mitä tahansa kuvaa go_a:sta: 😰😰😰😰😰 PANIC mut okei mut silti timppa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i- [/B] I'm not even here Mutta silti Niko Mutta silti sedu Mutta silti :] AH, TEEMAAN SOPIVA MUSIIKKIKAPPALE: lesley royn story of my life 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤷 Tämäkin on melkein kaikilla mun listoilla lmaoooooo what Huutista EIIIIH ultimate niko biisi Eiiiihhhhhhhhhhhhhhhhjdkddkdldldldldldldldldldkdkfodeorkrkrlflfkfkfkflfl Eli chisun mysteeri siis, tietty Täytyy myöntää että tää vähän muistuttaa myös öö timpast.... Ööö..... Ainakin. Mutta ultimate niko biisi se on 😐🖐️ HEH jotkut asiat............. Vaan............ Eih........ Miks................................ Mitäh............................................................. Onneksi niko on ainut bc:n jäsen jota kohtaan tunnen tunteita mutta tietysti nyt kun sanon näin ni 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 älä koskaan huokaise helpotuksesta liian aikaisin tho 💀 jos rakastun kehenkään niistä missään vaiheessa niin i'm out 👏 Juuh 💀💀💀💀💀🥴 WEAK ASF 😂❔ tää jos joku on weak asf. Ei mitään vastustuskykyä. Harmi tosiaan ku oon nyt kattonu jurismit ja lääkärit tulessa loppuun ja myös lihaksia ja luoteja kaikki ne jaksot mitä youtubes on mut...... Huoh oispa ne kaikki siäl. Ja kontio & parmas ni sitä joudun vielä vähän venaa kosk aion jotenki ovelasti tehä sen sillee et ootan et ne jaksot tulee sinne ni saan katottuu ne sen ilmasen kokeilun aikan 🙄😰 tosin jotain pätkiä instast oon nähny muutenki ja ei vittu oikeesti, ei vitussa näin :D send help EI VITTU MUUTEN ei jumalauta katoki ettet rakastu damianoon Ei vittu todellakaan Mul on paha aavistus tästä Nyt ku oon Victorian takii kattonu jtn matskui ni alkaa pelottaa Nope Se ois kans bi panic vol sata miljoonaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voin kertoo että
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja