Työ Voinko ottaa äidin mukaan työsopparin tekemiseen? :D

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Oon siis 19v ja tänään menossa tekeen ekaa työsopimusta. Eka työ mikä ei oo sukulaisten oma firma niin ei oo aijemin tarvinnu tälläistä tehdä. Oon siis ihan pihalla joten onko teidän mielestä noloa/epäammattimaista/katsooko esimies kieroon jos tuun äidin kanssa sinne kirjottaan sitä? Haluaisin että mukana olisi joku asioista tietävä ettei tuu mitään ongelmaa :D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Ymmärrän että on jännä paikka allekirjoittaa ensimmäinen työsopimus, mutta rehellisesti sanottuna pitäisin esimiehenä vähän outona, jos 19-vuotias ottaisi äidin mukaan lukemaan sen. Tai kyllä sen ymmärtäisin, että haluaa varmistua että kaikki on ok, mutta siitä jäisi sellainen ensivaikutelma, ettet oo kovin itsenäinen tai oma-aloitteinen.

Voitteko esim. käydä äidin kanssa etukäteen läpi, mitä siinä kuuluu lukea ja mitkä on ne tärkeimmät kohdat, mihin pitäisi kiinnittää huomiota?
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ymmärrän että on jännä paikka allekirjoittaa ensimmäinen työsopimus, mutta rehellisesti sanottuna pitäisin esimiehenä vähän outona, jos 19-vuotias ottaisi äidin mukaan lukemaan sen. Tai kyllä sen ymmärtäisin, että haluaa varmistua että kaikki on ok, mutta siitä jäisi sellainen ensivaikutelma, ettet oo kovin itsenäinen tai oma-aloitteinen.

Voitteko esim. käydä äidin kanssa etukäteen läpi, mitä siinä kuuluu lukea ja mitkä on ne tärkeimmät kohdat, mihin pitäisi kiinnittää huomiota?

Jep näillä linjoilla minäkin. Käy vaikka etukäteen äidin kanssa läpi oleellisimmat jutut, mutta tuntuisi aika hassulta tulla vanhemman kanssa itse paikan päälle. Tsemppiä!
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,230
Reaktioarvo
828
Jep näillä linjoilla minäkin. Käy vaikka etukäteen äidin kanssa läpi oleellisimmat jutut, mutta tuntuisi aika hassulta tulla vanhemman kanssa itse paikan päälle. Tsemppiä!
Mä luulen että rukiveer kävi jo siellä kun puhui että tänään menossa.
 
Ylös Pohja