Syvälliset voisin sanoa että mulla on ikävä sitä

Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
mutta koska oon tällänen joka ampuis mieluummin itteään jalkaan ku sanois mitään ääneen niin sanon vaan että haluan sen jo tänne ja haluun päästä tekemään sille teetä ja jotain kivaa ruokaa mutta siihen on vielä hetki niin laitan vaan postissa jotain sen lemppariherkkuja mitä tuolla vastarannalla ei myydä :(
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
ei vittu enää yksinumeroinen määrä viikkoja mutta samalla mä mietin jo jotain selviytymissuunnitelmaa etten muutu ihan liian lätäköksi kun se lähteeee ja tällä hetkellä se suunnitelma on ehkä se että älä mieti liikaa sitä kuinka itqlitq ja merivesi on aika samaa tavaraa ja kirjoita paskaa monen kielen sekasotkua jos siltä tuntuu ja siivoa heti kaikki mikä muistuttaa siitä että se ylipäätään oli täällä sen pienen hetken
itämeren suolapitoisuus on muuten seitsemän promillea ja jos nyt mietitään kuinka pahaa jälkeä seitsemän promillen känni tekee niin onko edes ihme että tää seitsemän promillen suolaveden lähistö on aivan todella väärä paikka mulle
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
pääsiäiseen on vielä hetki mutta viimeksi nähtiin joskus kesällä joten kai tässä ollaan jo voiton puolella. kohta pääsen keittämään sille teetä mutta tänään laitoin paremman puutteessa postin vietäväksi suklaata ja rooibosta. enkä muuten edes kertonut mitään koko paketista hähähää
 
Ylös Pohja