Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Voitko seurustella persun kanssa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 39765" data-attributes="member: 303"><p>En varsinaisesti halunnut lukea tuota tässäkään :D</p><p></p><p>Olis voinut olla ihan mielenkiintoinen keskustelu, mut nyt kun sen aloitti noin niin mua alkaa vaan vituttaa se, että maailmassa on tollasia ylilautajuntteja.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut yritän päästä siitä yli ja vastaan itse kysymykseen; voisin. En rasistisen öyhön kanssa, mutta eihän kukaan kai oikeasti usko kaikkien jotain puoluetta äänestävien olevan samanlaisia. </p><p></p><p>Oleellista olis se, että se osaisi ouhua aiheesta, perustella näkemyksensä (jollain muulla kuin rasismilla ja vihalla) ja hyväksyä sen että saatan olla eri mieltä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 39765, member: 303"] En varsinaisesti halunnut lukea tuota tässäkään :D Olis voinut olla ihan mielenkiintoinen keskustelu, mut nyt kun sen aloitti noin niin mua alkaa vaan vituttaa se, että maailmassa on tollasia ylilautajuntteja. Mut yritän päästä siitä yli ja vastaan itse kysymykseen; voisin. En rasistisen öyhön kanssa, mutta eihän kukaan kai oikeasti usko kaikkien jotain puoluetta äänestävien olevan samanlaisia. Oleellista olis se, että se osaisi ouhua aiheesta, perustella näkemyksensä (jollain muulla kuin rasismilla ja vihalla) ja hyväksyä sen että saatan olla eri mieltä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Voitko seurustella persun kanssa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja