Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Vuosin yöllä ohi ja siteet on loppu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 54411" data-attributes="member: 167"><p>Inhottavaa. D: Onneks kuitenki pyysit, eipä tossa olis muita vaihtoehtoja ollutkaan. Tänää lähettiin reissuun ja kivasti aamulla huomasin vessassa menkkojen alkaneen ja yöhousujen olevan veritahrojen peitossa. Ärsyttää, kun nää aina on pahimmillaan just sillon, ku mennään reissuun. Nytki aamulla laitoin vaan yhen siteen, koska aattelin et ei se nyt ekana päivänä niin runsas voi olla, mutta totta kai kun automatka on pitkä ja taukoja vähän niin nehän meni sitten läpi auton penkille. Ja ku laitoin kenkiä jalkaan niin istuin siin samalla tavallaan mun toisen kengän päällä ja sit sekin meni ihan veriseks eikä se lähtenyt siitä kunnolla.(oon joutunut kokeilemaan vaan jotain käsienpesusaippuaa ja kylmää vettä, eipä täällä asuntoautossa voi oikein kenkiä pesukoneeseenkaan laittaa) Joten joo, nyt mun uudet kengät on jo pilalla vaik oon käyttänyt niitä vasta pari kertaa ja kaikki muut kengät on rikki, tosi kiva alotus tällä reissulle. :)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 54411, member: 167"] Inhottavaa. D: Onneks kuitenki pyysit, eipä tossa olis muita vaihtoehtoja ollutkaan. Tänää lähettiin reissuun ja kivasti aamulla huomasin vessassa menkkojen alkaneen ja yöhousujen olevan veritahrojen peitossa. Ärsyttää, kun nää aina on pahimmillaan just sillon, ku mennään reissuun. Nytki aamulla laitoin vaan yhen siteen, koska aattelin et ei se nyt ekana päivänä niin runsas voi olla, mutta totta kai kun automatka on pitkä ja taukoja vähän niin nehän meni sitten läpi auton penkille. Ja ku laitoin kenkiä jalkaan niin istuin siin samalla tavallaan mun toisen kengän päällä ja sit sekin meni ihan veriseks eikä se lähtenyt siitä kunnolla.(oon joutunut kokeilemaan vaan jotain käsienpesusaippuaa ja kylmää vettä, eipä täällä asuntoautossa voi oikein kenkiä pesukoneeseenkaan laittaa) Joten joo, nyt mun uudet kengät on jo pilalla vaik oon käyttänyt niitä vasta pari kertaa ja kaikki muut kengät on rikki, tosi kiva alotus tällä reissulle. :) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Vuosin yöllä ohi ja siteet on loppu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja