Mielenterveys WÄÄÄÄH TUNTUU HYVÄLLE

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Sori brouskit, pakko hehkuttaa ku oon ylypee ittestäni.
JUTTELIN MUN LUOKKALAISILLE D:: Oon kamppaillu sosiaalisen ahdistuksen kanssa monia vuosia ja nyt ku uus koulu & uudet ihmiset ni ahdistus ollu aivan järkyttävän paha enkä oo puhunu legit kellekkää tän kuukaude aikana mitä koulua ehtiny olla. Ja tänää puhuin, se oli vaa semmosta pientä small talkkia mut aiijjumalauta ku oon ylpee että kykenin edes siihen :b
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
Sori brouskit, pakko hehkuttaa ku oon ylypee ittestäni.
JUTTELIN MUN LUOKKALAISILLE D:: Oon kamppaillu sosiaalisen ahdistuksen kanssa monia vuosia ja nyt ku uus koulu & uudet ihmiset ni ahdistus ollu aivan järkyttävän paha enkä oo puhunu legit kellekkää tän kuukaude aikana mitä koulua ehtiny olla. Ja tänää puhuin, se oli vaa semmosta pientä small talkkia mut aiijjumalauta ku oon ylpee että kykenin edes siihen :b
hyvää 👏 mä oon ylpee ihmisistä jotka oikeesti pystyy tähän, ite en oo ees käyny ulkona viimeseen kuukauteen :D toki kouluun oon menny mut suoran vaa kotii ja tällee. oon vältelly harastuksiaki ja jos oon menny nii en kyllä ilman kaveria :D koulussakin ryhmätöissä puhun nii vähän ku mahollista koska pelkään purskahtavani itkuun tai panikoimaan jos pitäs puhuu yhtää enemmä lol
kai mun pitäs oikeesti sanoo jollekki et tää ahistaa ja kaikkee mut empä uskalla :D annan mielummi ihmisten uskoo et oon vaa ujo
sori tuli pitkä ja mun suomen kielen taidet on kans ollu laskussa kun en oo kellekkää puhunu :D
 
Ylös Pohja