Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
wanhojentanssit (pari tilanne) D:!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 42477" data-attributes="member: 26"><p>(en tiiä onko oikee aihe alue taaskaan kerran, mutta noh xD)</p><p></p><p>kysyin siis joku kolme-neljä kuukautta sitten mun yhtä kaverii wanhojentansseihin pariks (ylläty yllätys hän oli myös mun ihastus. ...ja kaipa on edelleen). hän ei sillon antanu suoraa vastausta, että lähti harkitsee asiaa. ja kun meiän yhteinen kaveri tiedusteli häntä asiasta, niin hän kerto mulle, että tää kaveri aka ihastus selvästi miettii sitä ehotusta. noh...nyt alkaa pikku hiljaa stressaamaan, koska en yhtään tiiä mitä hän ajattelee asiasta. hän ei oo ees tuonu wanhojentansseja esille, että mä en tiiä mitä hän ajattelee siitä mun ehotuksesta. ja ihan just on kesäloma, eli...parin kuukauden päästä alkaa jo toinen lukio vuos ja se wanhojentanssi kurssi on siis kohta D:! mä en haluu mennä sinne kurssille epävarmasti, kun kaikilla muilla on parit selkeenä. rupesin tänään miettii, että jos laittaisin hälle kesälomalla viestii, että mitenkäs sen ehotuksen kaa... mutta mietin myös, etten haluu ns. painostaa häntä! en siis läheskään oo painostamassa häntä, eikä kysyminen nyt painostamista oo, mutten haluu antaa hälle semmosta kuvaa, että painostasin. voi hitto... pakko se kesälomalla kysyy oman mielenrauhan vuoks :')</p><p></p><p>ois vaan super kiva tanssii hänen kaa D: ei sillä, että mulla muita pari ehdokkaita ois mietittynä, mutta oishan se kiva nyt tanssii kaverin kaa! ja varmaan hänkin aattelee samoin -- että siis kaverin kaa ois kiva tanssii, koska...no kukapa ei haluis D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 42477, member: 26"] (en tiiä onko oikee aihe alue taaskaan kerran, mutta noh xD) kysyin siis joku kolme-neljä kuukautta sitten mun yhtä kaverii wanhojentansseihin pariks (ylläty yllätys hän oli myös mun ihastus. ...ja kaipa on edelleen). hän ei sillon antanu suoraa vastausta, että lähti harkitsee asiaa. ja kun meiän yhteinen kaveri tiedusteli häntä asiasta, niin hän kerto mulle, että tää kaveri aka ihastus selvästi miettii sitä ehotusta. noh...nyt alkaa pikku hiljaa stressaamaan, koska en yhtään tiiä mitä hän ajattelee asiasta. hän ei oo ees tuonu wanhojentansseja esille, että mä en tiiä mitä hän ajattelee siitä mun ehotuksesta. ja ihan just on kesäloma, eli...parin kuukauden päästä alkaa jo toinen lukio vuos ja se wanhojentanssi kurssi on siis kohta D:! mä en haluu mennä sinne kurssille epävarmasti, kun kaikilla muilla on parit selkeenä. rupesin tänään miettii, että jos laittaisin hälle kesälomalla viestii, että mitenkäs sen ehotuksen kaa... mutta mietin myös, etten haluu ns. painostaa häntä! en siis läheskään oo painostamassa häntä, eikä kysyminen nyt painostamista oo, mutten haluu antaa hälle semmosta kuvaa, että painostasin. voi hitto... pakko se kesälomalla kysyy oman mielenrauhan vuoks :') ois vaan super kiva tanssii hänen kaa D: ei sillä, että mulla muita pari ehdokkaita ois mietittynä, mutta oishan se kiva nyt tanssii kaverin kaa! ja varmaan hänkin aattelee samoin -- että siis kaverin kaa ois kiva tanssii, koska...no kukapa ei haluis D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
wanhojentanssit (pari tilanne) D:!!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja