Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
what the FUCK
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 35160" data-attributes="member: 34"><p>I guess mä vaa meen agenderil tho en jaksa enää miettiä ku mikää ei tunnu oikeelt ni olkoo sit vaa agender. It doesnt matter. En oikeesti jaksa enää yrittää :D lmao fine then. Vieläkin tosi vaikee välil kokee myös connectionii biseksuaali-sanaan (varmaan vaan tän nykyisen vaiheen takia vaikka oikeasti oonkin bi) joten oon koko ajan sillee "mut mä tykkään vaan miehistä" vaikka oikeasti tykkään naisistakin ainakin _silloin tällöin_ joten vittu että on rasittavaa :D en vaa täl hetkel tunne melkein yhtään connectionia biseksuaalisuuteen, oon vaa sillee "ööh miehet on mun juttu tho???" Vaikka tiedän että oon ollu ihastunu moneen naiseen mutta kun vittu nii just näin joo. Tuntuu melkein siltä että valehtelis jos sanon että oon bi. R u kidding me. Ehkä mun pitää taas haukata happee et saan tän ahistuksen pois hmm.</p><p></p><p>Ainiin, k&p kolmas kausi alkaa pian tai siis toukokuun lopus mut se aika tulee menee vitu nopee ja en oo henkisesti valmis tähän :D nojoo ehkä oon. Jotenki hurjaa ku oon oottanu sitä koko vitun kevääännnnnnn ja pian pääsee kattoo sitä. Sairast. Itken tho :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 35160, member: 34"] I guess mä vaa meen agenderil tho en jaksa enää miettiä ku mikää ei tunnu oikeelt ni olkoo sit vaa agender. It doesnt matter. En oikeesti jaksa enää yrittää :D lmao fine then. Vieläkin tosi vaikee välil kokee myös connectionii biseksuaali-sanaan (varmaan vaan tän nykyisen vaiheen takia vaikka oikeasti oonkin bi) joten oon koko ajan sillee "mut mä tykkään vaan miehistä" vaikka oikeasti tykkään naisistakin ainakin _silloin tällöin_ joten vittu että on rasittavaa :D en vaa täl hetkel tunne melkein yhtään connectionia biseksuaalisuuteen, oon vaa sillee "ööh miehet on mun juttu tho???" Vaikka tiedän että oon ollu ihastunu moneen naiseen mutta kun vittu nii just näin joo. Tuntuu melkein siltä että valehtelis jos sanon että oon bi. R u kidding me. Ehkä mun pitää taas haukata happee et saan tän ahistuksen pois hmm. Ainiin, k&p kolmas kausi alkaa pian tai siis toukokuun lopus mut se aika tulee menee vitu nopee ja en oo henkisesti valmis tähän :D nojoo ehkä oon. Jotenki hurjaa ku oon oottanu sitä koko vitun kevääännnnnnn ja pian pääsee kattoo sitä. Sairast. Itken tho :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
what the FUCK
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja