Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
what the FUCK
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 35177" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua mul on kirjaimellisesti sellanen olo tällä hetkellä että en tykkää tytöistä yhtään. Niiku en yhtään. No vittu ihme ku ajattelen lähinnä noita mut ei se ny vittu mun seksuaalisuutta muuta, mikä vittu mua vaivaa. Ei vaan kiinnosta ykskään naispuolinen mutta vau kohta taas kiinnostaa varmaan ni onks oikeesti nyt joku vitun ongelma. Miksei voi vaan hyväksyä että on biseksuaali vaikka ei just sillä hetkellä kiinnostaiskaan ykskään muija. Vittu rauhotu oikeest dude, mikä vittu on hätänä. Hahahahahahs vittu et ihminen voi olla tyhmä xd otan motoks nyt sen poten "mä oonki vähän tyhmä" lausahduksen :D paras. Jestas. Toric on se sana mihin todella tunnen connectionia vaikka tiedän olevani kokonaisuudessaan biseksuaali :D ??? Ja toinen hämmennystä aiheuttava asia: agender on sinänsä hyvä termi (syistä jotka sanoin aiemmin) mutta sit kuitenkin oon välil itestäni silleen "muija mitä sä teet" mut monesti sanon myös dude mut dude on mulle kyl skpl neutraali. En tiiä onks muijaki vaa sellane sanonta mikä on jääny mun päähän. Vähä niinku "im gay" kans. Huoh. Mitä vittua en todellakaan tunne yhtään connectionia, en yhtään, biseksuaalisuuteen tällä hetkellä ei mulla oo yhtään ainutta naista jota kuolaisin mut mistä vetoa että jossain vaiheessa taas on, joten miksen vaa voi olla silleen i'm bi. Kun mua pelottaa (ei siinä pelossa mitään logiikkaa ole ees) että oon väärässä. Huoh. Enkä ymmärrä miksen vaa voi identifioitua naiseks. Nainenhan mä oon, vai oonko. Niinpä, niinpä. Olenko vai enkö. Ken tietää, vittu. Näinpä, näinpä, näinpä. Mutta ihan sama vaikka mulla oliskin jotain tuntemuksia että oon nainen tai mies tai mikä vaan mut aion sanoo agender koska en jaksa enää xd en kirjaimellisesti jaksa enää. Yhtäkään sekuntia. And i'm probably bi vaikka en tunnekaan sitä omakseni mutta :)))))))))))))))))))))))))) mutta mutta :))))))))))))))) must tuntuu etten pysty menee edes ulos (vielä?) Koska tukehdun ahdistukseeni ja mua pelottaa että jos meen ulos ni romahan maahan itkee, joten ootan et pahin olo menee ohi ennen ku meen ulos. Tai sit en mee ollenkaan. Vittu mikä mul on hätänä. Haluun vaan itkee ja huutaa, näköjään viime päivät on ollu normaaliakin vaikeempia tai jotain. Sit must tuntuu vaa et oon idiootti enkä vaa yritä tarpeeks olla normaali ja suoriutuu elämäst. Jos yrittäisin ni voisin olla normaali. Paitsi että tuskin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 35177, member: 34"] Mitä vittua mul on kirjaimellisesti sellanen olo tällä hetkellä että en tykkää tytöistä yhtään. Niiku en yhtään. No vittu ihme ku ajattelen lähinnä noita mut ei se ny vittu mun seksuaalisuutta muuta, mikä vittu mua vaivaa. Ei vaan kiinnosta ykskään naispuolinen mutta vau kohta taas kiinnostaa varmaan ni onks oikeesti nyt joku vitun ongelma. Miksei voi vaan hyväksyä että on biseksuaali vaikka ei just sillä hetkellä kiinnostaiskaan ykskään muija. Vittu rauhotu oikeest dude, mikä vittu on hätänä. Hahahahahahs vittu et ihminen voi olla tyhmä xd otan motoks nyt sen poten "mä oonki vähän tyhmä" lausahduksen :D paras. Jestas. Toric on se sana mihin todella tunnen connectionia vaikka tiedän olevani kokonaisuudessaan biseksuaali :D ??? Ja toinen hämmennystä aiheuttava asia: agender on sinänsä hyvä termi (syistä jotka sanoin aiemmin) mutta sit kuitenkin oon välil itestäni silleen "muija mitä sä teet" mut monesti sanon myös dude mut dude on mulle kyl skpl neutraali. En tiiä onks muijaki vaa sellane sanonta mikä on jääny mun päähän. Vähä niinku "im gay" kans. Huoh. Mitä vittua en todellakaan tunne yhtään connectionia, en yhtään, biseksuaalisuuteen tällä hetkellä ei mulla oo yhtään ainutta naista jota kuolaisin mut mistä vetoa että jossain vaiheessa taas on, joten miksen vaa voi olla silleen i'm bi. Kun mua pelottaa (ei siinä pelossa mitään logiikkaa ole ees) että oon väärässä. Huoh. Enkä ymmärrä miksen vaa voi identifioitua naiseks. Nainenhan mä oon, vai oonko. Niinpä, niinpä. Olenko vai enkö. Ken tietää, vittu. Näinpä, näinpä, näinpä. Mutta ihan sama vaikka mulla oliskin jotain tuntemuksia että oon nainen tai mies tai mikä vaan mut aion sanoo agender koska en jaksa enää xd en kirjaimellisesti jaksa enää. Yhtäkään sekuntia. And i'm probably bi vaikka en tunnekaan sitä omakseni mutta :)))))))))))))))))))))))))) mutta mutta :))))))))))))))) must tuntuu etten pysty menee edes ulos (vielä?) Koska tukehdun ahdistukseeni ja mua pelottaa että jos meen ulos ni romahan maahan itkee, joten ootan et pahin olo menee ohi ennen ku meen ulos. Tai sit en mee ollenkaan. Vittu mikä mul on hätänä. Haluun vaan itkee ja huutaa, näköjään viime päivät on ollu normaaliakin vaikeempia tai jotain. Sit must tuntuu vaa et oon idiootti enkä vaa yritä tarpeeks olla normaali ja suoriutuu elämäst. Jos yrittäisin ni voisin olla normaali. Paitsi että tuskin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
what the FUCK
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja