Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
what the FUCK
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 35299" data-attributes="member: 34"><p>Voi vittu saan dysforiaa kaikesta sukupuolitetusta kielestä voi vittuuuuu en jaksa tätä. Ällöttää ja ahistaa. Mutta se jos ite sanon itestäni "muija mitä vittua" niin se ei oo niin paha koska ite kuitenkin tiedän itestäni sen mitä tunnen mutta ahdistaa ihan vitusti jos muut olettaa must asioita joita ne ei tiedä. Ei sillä että minäkään sittenkään oikeasti tietäisin mistään vittu yhtään mitään. Muuta kuin että paras sana kuvaamaan tätä paskaa on agender koska en jaksa enää keksiä muitakaan vaihtoehtoja. Emmä tiiä. Mut en vaa jaksa sitä jos jotkut muut on mulle sillee et niiku oisin nainen kosk en mä tunne olevani. Tai sitten tunnen. En mä tiedä. Toisaalta??????? En tiedä. Eihän tää nyt mitenkään voi olla näin vaikeeta? Haluun olla NORMAALI. voi vittu. En mä vittu halua että mua pidetään naisena jos mä en koe sitä identiteettiä omakseni. Mutta entä jos mä sittenkin koen? Mutta en näköjään koe? Vai koenko sittenkin? Vai enkö mä sen takia just ymmärrä mitä sukupuoli on kun mä oon ite agender? Senkö takia tää on niin vaikeeta ku en ymmärrä edes mitä sukupuoli on käsitteenä? Tai niiku sukupuoli-identiteetti? Ei mulla ole mitään sukupuoli-identiteettiä? Vai onko? Kyllä mä tiedän sen että mä oon afab ja se mun PITÄS olla mut onko se mun todellinen identiteetti? Voi vittu kiitti kaikesta saatana. Enkö voi olla vaan ihminen? Miks joka käänteessä pitää käyttää sukupuolitettuja ilmasui ja muutenki kaikki on luokiteltu sukupuolen mukaan. En tunne oloani mukavaks kun mut tungetaan johonkin sukupuoleen jota en koe omakseni. En mä ees oo nainen. Enhän? En mä osaa sanoo. Vai oonko sittenkin? Mistä mä voin tietää? Ei mulla ole hajuakaan? At this point oon tired af enkä jaksa enää. Mä en vaan tiedä mun sukupuolta. Ehkä mulla ei sitten ole sitä. Miltä musta tuntuu? No vittu miltä nyt sukupuoli yleensäkään tuntuu? Ei miltään??? Kenelle se muka tuntuu joltain? Onks täs kyse pelkistä sukupuolistereotypioista vai? Mistä? Siis ei must tunnu yhtään miltään? Ei must tunnu naiselta, ei must tunnu mieheltä? En oo yhtään mitään???? Right???????? Vai oonko oikeesti ihan väärässä. Mä en vittu pysty ymmärtämään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 35299, member: 34"] Voi vittu saan dysforiaa kaikesta sukupuolitetusta kielestä voi vittuuuuu en jaksa tätä. Ällöttää ja ahistaa. Mutta se jos ite sanon itestäni "muija mitä vittua" niin se ei oo niin paha koska ite kuitenkin tiedän itestäni sen mitä tunnen mutta ahdistaa ihan vitusti jos muut olettaa must asioita joita ne ei tiedä. Ei sillä että minäkään sittenkään oikeasti tietäisin mistään vittu yhtään mitään. Muuta kuin että paras sana kuvaamaan tätä paskaa on agender koska en jaksa enää keksiä muitakaan vaihtoehtoja. Emmä tiiä. Mut en vaa jaksa sitä jos jotkut muut on mulle sillee et niiku oisin nainen kosk en mä tunne olevani. Tai sitten tunnen. En mä tiedä. Toisaalta??????? En tiedä. Eihän tää nyt mitenkään voi olla näin vaikeeta? Haluun olla NORMAALI. voi vittu. En mä vittu halua että mua pidetään naisena jos mä en koe sitä identiteettiä omakseni. Mutta entä jos mä sittenkin koen? Mutta en näköjään koe? Vai koenko sittenkin? Vai enkö mä sen takia just ymmärrä mitä sukupuoli on kun mä oon ite agender? Senkö takia tää on niin vaikeeta ku en ymmärrä edes mitä sukupuoli on käsitteenä? Tai niiku sukupuoli-identiteetti? Ei mulla ole mitään sukupuoli-identiteettiä? Vai onko? Kyllä mä tiedän sen että mä oon afab ja se mun PITÄS olla mut onko se mun todellinen identiteetti? Voi vittu kiitti kaikesta saatana. Enkö voi olla vaan ihminen? Miks joka käänteessä pitää käyttää sukupuolitettuja ilmasui ja muutenki kaikki on luokiteltu sukupuolen mukaan. En tunne oloani mukavaks kun mut tungetaan johonkin sukupuoleen jota en koe omakseni. En mä ees oo nainen. Enhän? En mä osaa sanoo. Vai oonko sittenkin? Mistä mä voin tietää? Ei mulla ole hajuakaan? At this point oon tired af enkä jaksa enää. Mä en vaan tiedä mun sukupuolta. Ehkä mulla ei sitten ole sitä. Miltä musta tuntuu? No vittu miltä nyt sukupuoli yleensäkään tuntuu? Ei miltään??? Kenelle se muka tuntuu joltain? Onks täs kyse pelkistä sukupuolistereotypioista vai? Mistä? Siis ei must tunnu yhtään miltään? Ei must tunnu naiselta, ei must tunnu mieheltä? En oo yhtään mitään???? Right???????? Vai oonko oikeesti ihan väärässä. Mä en vittu pysty ymmärtämään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
what the FUCK
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja