Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
what the FUCK
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 35366" data-attributes="member: 34"><p>Hahhah ahdistaa vieläkin kaikki. Yritän mennä koht nukkumaa koska olo on ihan vitu järkyttävä vielki.</p><p></p><p>Mutta pakko sanoa et. Ku kuuntelin tätä biisua:</p><p>[MEDIA=youtube]l0whBT-ieeA[/MEDIA]</p><p>Niin kaikki jotenki helpottaa? Tai siis. Ei tosiaankaan oo sanasta sanaan samaistuttava mutta mua lohduttaa ihan älyttömän paljon toi biisi. Siis ihan sanoinkuvaamattoman paljo. Sillee toi biisi saa mut ajattelee et fuck what anyone else says. Ja toi loppu, toi "there's nothing to be afraid of" on ihan älyttömän lohduttava kohta jotenki mulle. Aaa itken silmät päästäni kohta. Siis mua edelleen ahistaa kaikki mutta oikeesti toi biisu jotenki auttaa kaikkeen, kosk se on niin sellai et "en välitä vittuakaan mitä maailma ajattelee must" niiku siin sanotaanki suurinpiirtein niin. Voi vittu, rakastan tota biisiä. Eikä muutenkaan puoletkaan mulle samaistuttavista biiseistä oo mitenkään sanasta sanaan samaistuttavia. Yleensähän ne on sellasii et ne on jollain tavalla tärkeitä ja samaistuttavia vaikka se tilanne ei oliskaan täysin sama mitä mulla. Siin o vaa kyse siit et mitä se biisi merkkaa just mulle, ihan sama mitä se muille merkkaa mut se mitä se mulle edustaa on se mikä tekee siit tärkeen mulle. Ei toi biisi kerro mulle edes kenestäkään muijast, vaan basically hessu ja timppa siitä tulee mieleen, VAIKKAKIN en seurustele kummankaan kanssa tai mitään. Mutta siis silleen yleisesti ottaen, fuck what anyone says. En välitä. En jaksa välittää. En jaksa pitää itteeni ällöttävänä ja vääränlaisena siks että rakastan jotain ihmistä jota en "sais" rakastaa. Samaa oikeestaan edustaa mulle ihmisten edessä kans, vaikka sekin kertoo kahdesta naisesta, mut mulle se merkkaa sitä mikä on samaistuttavampaa mulle. Ja emt vaikka oonkin nyt silleen juu en välitä vittuakaan niin en mä tämmöstä itsevarmuutta tuu joka hetki tästä eteenpäin kokemaan. Ei mun itsetunto siltikään varmaan mikään hyvä ole edelleenkään. Mut on se hyvä että edes välillä on sellasia hetkiä et pystyy olla silleen, etten oikeasti välitä vitun vertaa.</p><p></p><p>Mutta joo, ahdistaa anyway ööm ainakin pakko-oireet mutta jos saisin nukuttua silti niin ehkä se helpottaa. Oikeest pls rukoilen et se helpottais koska en kestä tätä enää nää viime päivät on ollu ocd:n kans niin rankkaa etten tiedä mitä tehdä jos tää ei ala pikkuhiljaa helpottamaan. Mut uskon ja toivon et se helpottaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 35366, member: 34"] Hahhah ahdistaa vieläkin kaikki. Yritän mennä koht nukkumaa koska olo on ihan vitu järkyttävä vielki. Mutta pakko sanoa et. Ku kuuntelin tätä biisua: [MEDIA=youtube]l0whBT-ieeA[/MEDIA] Niin kaikki jotenki helpottaa? Tai siis. Ei tosiaankaan oo sanasta sanaan samaistuttava mutta mua lohduttaa ihan älyttömän paljon toi biisi. Siis ihan sanoinkuvaamattoman paljo. Sillee toi biisi saa mut ajattelee et fuck what anyone else says. Ja toi loppu, toi "there's nothing to be afraid of" on ihan älyttömän lohduttava kohta jotenki mulle. Aaa itken silmät päästäni kohta. Siis mua edelleen ahistaa kaikki mutta oikeesti toi biisu jotenki auttaa kaikkeen, kosk se on niin sellai et "en välitä vittuakaan mitä maailma ajattelee must" niiku siin sanotaanki suurinpiirtein niin. Voi vittu, rakastan tota biisiä. Eikä muutenkaan puoletkaan mulle samaistuttavista biiseistä oo mitenkään sanasta sanaan samaistuttavia. Yleensähän ne on sellasii et ne on jollain tavalla tärkeitä ja samaistuttavia vaikka se tilanne ei oliskaan täysin sama mitä mulla. Siin o vaa kyse siit et mitä se biisi merkkaa just mulle, ihan sama mitä se muille merkkaa mut se mitä se mulle edustaa on se mikä tekee siit tärkeen mulle. Ei toi biisi kerro mulle edes kenestäkään muijast, vaan basically hessu ja timppa siitä tulee mieleen, VAIKKAKIN en seurustele kummankaan kanssa tai mitään. Mutta siis silleen yleisesti ottaen, fuck what anyone says. En välitä. En jaksa välittää. En jaksa pitää itteeni ällöttävänä ja vääränlaisena siks että rakastan jotain ihmistä jota en "sais" rakastaa. Samaa oikeestaan edustaa mulle ihmisten edessä kans, vaikka sekin kertoo kahdesta naisesta, mut mulle se merkkaa sitä mikä on samaistuttavampaa mulle. Ja emt vaikka oonkin nyt silleen juu en välitä vittuakaan niin en mä tämmöstä itsevarmuutta tuu joka hetki tästä eteenpäin kokemaan. Ei mun itsetunto siltikään varmaan mikään hyvä ole edelleenkään. Mut on se hyvä että edes välillä on sellasia hetkiä et pystyy olla silleen, etten oikeasti välitä vitun vertaa. Mutta joo, ahdistaa anyway ööm ainakin pakko-oireet mutta jos saisin nukuttua silti niin ehkä se helpottaa. Oikeest pls rukoilen et se helpottais koska en kestä tätä enää nää viime päivät on ollu ocd:n kans niin rankkaa etten tiedä mitä tehdä jos tää ei ala pikkuhiljaa helpottamaan. Mut uskon ja toivon et se helpottaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
what the FUCK
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja