Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yhteishaun valinnat kerrottiin eilen: Minne pääsitte opiskelemaan?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 47878" data-attributes="member: 89"><p>Ole hyvä. 🌼</p><p></p><p>2. elokuuta virallisesti on varasijat auki, mutta taidealojen kaltaisissa koulutuksissa ne sulkeutuu jo paris päiväs. Ja nyt 40 prossaa opiskelupaikkaan päässeistä on ottanut paikan vastaan... Ja siis jotenkin pistearvioiden kautta varasijoilta pysty pudota alemmille sijoille, mut en vieläkään älyä, miten tää putoaminen menee. :D Ei tää Opintopolun mukaan tarkota sitä, ettei kouluun pääsis, mutta kyl itteä kuumottaa, että ite putoan tässä varasijoilla. D: Ja itestäkin tuntuu hassulta täällä puhua varasijoista, kum kyse on muusta kun tästä sivustosta. :D</p><p></p><p>Kuulostais vähän kiusalliselta toi tilanne, että sun vanhat tutut näkis sut ja huomais sun olevan täysin erilainen. Oon itekin tätä asiaa kuumotellit korkeakouluhakujen parissa, kun oon pelännyt, et mun vanhat tutut menis samaan kouluun kuin mä huomaavar, et olisin mahdollisesti jotenkin erilainen käytökseltäni. :D Ja itseäkin nolottais nähdä joku tyyppi koulutuspaikassa, jonka sijaan oon ollut toisen koulun puolella. :D Toki onneksi tätä tyttöä et ehkä nää paljoa, kun ette ole samalla alalla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 47878, member: 89"] Ole hyvä. 🌼 2. elokuuta virallisesti on varasijat auki, mutta taidealojen kaltaisissa koulutuksissa ne sulkeutuu jo paris päiväs. Ja nyt 40 prossaa opiskelupaikkaan päässeistä on ottanut paikan vastaan... Ja siis jotenkin pistearvioiden kautta varasijoilta pysty pudota alemmille sijoille, mut en vieläkään älyä, miten tää putoaminen menee. :D Ei tää Opintopolun mukaan tarkota sitä, ettei kouluun pääsis, mutta kyl itteä kuumottaa, että ite putoan tässä varasijoilla. D: Ja itestäkin tuntuu hassulta täällä puhua varasijoista, kum kyse on muusta kun tästä sivustosta. :D Kuulostais vähän kiusalliselta toi tilanne, että sun vanhat tutut näkis sut ja huomais sun olevan täysin erilainen. Oon itekin tätä asiaa kuumotellit korkeakouluhakujen parissa, kun oon pelännyt, et mun vanhat tutut menis samaan kouluun kuin mä huomaavar, et olisin mahdollisesti jotenkin erilainen käytökseltäni. :D Ja itseäkin nolottais nähdä joku tyyppi koulutuspaikassa, jonka sijaan oon ollut toisen koulun puolella. :D Toki onneksi tätä tyttöä et ehkä nää paljoa, kun ette ole samalla alalla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yhteishaun valinnat kerrottiin eilen: Minne pääsitte opiskelemaan?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja