Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yhteishaun valinnat kerrottiin eilen: Minne pääsitte opiskelemaan?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="päärynäpirtelö" data-source="post: 49709" data-attributes="member: 458"><p>Hei kiitos kun vastasit! :) Joo, mä oon ihan pienestä asti tykännyt leipoa ja tehdä hienoja kakkuja jne. muutenkin toi ammatti on kulkenut meillä suvussa joten ihan kiva se oli sinne päästä! Valokuvaus on myös aina ollut mun juttu ja media kiinnostanut, mutta sinne pisteet ei tosiaan riittäneet. Mun kohdalla kyse on fyysisestä terveydestä, äiti soitti johonkin neuvontaan ja siellä sanottiin että opiskelu paikka pitää vastaanottaa vaikkei syksyllä pääsisikään kouluun (esim. terveys syistä). On sitten ainakin haettu ja joku paikka minne mennä kun pääsee. Eli on siis mahdollista, ja kun loogisesti ajattelee niin jos kyse on esimerkiks vähän vakavemmasta sairaudesta tai sellaisesta joka vaatii sairaala hoitoa niin eihän silloin kykene tekemään paljoa mitään. Tänään vastaanotin paikan, eli ei onneksi siitä tarvitse enää stressata ja sen suhteen voin olla rauhallisimmin mielin. Vielä pitäisi tosin kirjekuori viedä postiin jossa on joku lomake.</p><p></p><p>Alin hyväksytty pisteraja valokuvaukseen oli 25p ja itse sain 18.. :(</p><p></p><p>Nii totta, onhan se myös kiva ajatus minkä toit esiin että jos opiskelee ekaks alaks vaikka leipuri kondiittorin, niin yleensä on samojen ihmisten kanssa ja tutussa paikassa ja se tekee turvallisen olon ison muutoksen keskellä. :)</p><p></p><p>Tottakai mua harmittaa etenkin se että en ole terve ja en siksi pääse kouluun syksyllä (siinä koulussa kiehtoo juurikin se että pääsee kokeilemaan jotain aivan uutta ja käsin tekemällä ettei tarvitse olla nenä kiinni kirjassa :D). mutta tietysti terveys menee edelle. ja onhan sekin stressaavaa odotella diagnoosia kun lääkäritkin on antaneet jo omat epäilykset mikä voisi olla vialla, ei kovin houkuttavalta kuullostanu.. mutta hetki kerrallaan! :)</p><p></p><p>Kiitos paljon, eiköhän kaikki vielä järjesty. Onnea sinullekin tulevaisuuteen, toivon että löydät just sen oman jutun ja polun mitä kulkea! <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="päärynäpirtelö, post: 49709, member: 458"] Hei kiitos kun vastasit! :) Joo, mä oon ihan pienestä asti tykännyt leipoa ja tehdä hienoja kakkuja jne. muutenkin toi ammatti on kulkenut meillä suvussa joten ihan kiva se oli sinne päästä! Valokuvaus on myös aina ollut mun juttu ja media kiinnostanut, mutta sinne pisteet ei tosiaan riittäneet. Mun kohdalla kyse on fyysisestä terveydestä, äiti soitti johonkin neuvontaan ja siellä sanottiin että opiskelu paikka pitää vastaanottaa vaikkei syksyllä pääsisikään kouluun (esim. terveys syistä). On sitten ainakin haettu ja joku paikka minne mennä kun pääsee. Eli on siis mahdollista, ja kun loogisesti ajattelee niin jos kyse on esimerkiks vähän vakavemmasta sairaudesta tai sellaisesta joka vaatii sairaala hoitoa niin eihän silloin kykene tekemään paljoa mitään. Tänään vastaanotin paikan, eli ei onneksi siitä tarvitse enää stressata ja sen suhteen voin olla rauhallisimmin mielin. Vielä pitäisi tosin kirjekuori viedä postiin jossa on joku lomake. Alin hyväksytty pisteraja valokuvaukseen oli 25p ja itse sain 18.. :( Nii totta, onhan se myös kiva ajatus minkä toit esiin että jos opiskelee ekaks alaks vaikka leipuri kondiittorin, niin yleensä on samojen ihmisten kanssa ja tutussa paikassa ja se tekee turvallisen olon ison muutoksen keskellä. :) Tottakai mua harmittaa etenkin se että en ole terve ja en siksi pääse kouluun syksyllä (siinä koulussa kiehtoo juurikin se että pääsee kokeilemaan jotain aivan uutta ja käsin tekemällä ettei tarvitse olla nenä kiinni kirjassa :D). mutta tietysti terveys menee edelle. ja onhan sekin stressaavaa odotella diagnoosia kun lääkäritkin on antaneet jo omat epäilykset mikä voisi olla vialla, ei kovin houkuttavalta kuullostanu.. mutta hetki kerrallaan! :) Kiitos paljon, eiköhän kaikki vielä järjesty. Onnea sinullekin tulevaisuuteen, toivon että löydät just sen oman jutun ja polun mitä kulkea! <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yhteishaun valinnat kerrottiin eilen: Minne pääsitte opiskelemaan?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja