Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yhteishaun valinnat kerrottiin eilen: Minne pääsitte opiskelemaan?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 49819" data-attributes="member: 167"><p>Oi, tosi kiva! Ite tykkään vähän leipomisesta, mutta enemmän siitä herkkujen syömisestä eli tuskin leipoisin, jos joku leipois mun puolesta mulle kaikkee. :D Mua on just media-ala aina kiinnostanut vaikka koko alasta sainkin kuulla vasta 12-, tai 11-vuotiaana. Sitä ennen tiesin vaan parista media-alan ammatista, enkä tiennyt että niitten alaa kutsutaan media-alaksi. En myöskään tiennyt, miten esim. animaatioita tai pelejä pystytään tekemään. :D</p><p></p><p>Aaa, ikävää et sul on tommonen. :( Mulla on anemiaa, mutta onneks kuitenkin yleensä pärjään hyvin normaalista liikkumisesta. Kuitenkin jos jotain hyvin fyysistä alaa menisin opiskelemaan niin olis se kyllä aika paha. :D Mut tääki saattaa kyl toisaalta jo loppuu ennen koulun alkuu tai ainakin helpottaa.</p><p></p><p>Niin, mulla on nyt tuolla koulussa orientaatiopäivät(tänään vika päivä) ja eilen jopa vähän itketti, ku kaikki oli niin erilaista enkä tuntenut ketään. D:</p><p></p><p>Voi että. :( Amiksissa just on se ku ei tarvii koko aikaa päntätä kirjoja vaan voi oppia itse tekemällä. Mutta sitte siin vaan on toi, että jos ei oo terve niin ei voi sinne mennä. Lukioon, kun vois kai kuitenkin mennä ja sen juttujahan voi hyvin opiskella myös kotona. Harmi ku et voi mennä sinne. :/</p><p></p><p>Kiitos ja samoin! :)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 49819, member: 167"] Oi, tosi kiva! Ite tykkään vähän leipomisesta, mutta enemmän siitä herkkujen syömisestä eli tuskin leipoisin, jos joku leipois mun puolesta mulle kaikkee. :D Mua on just media-ala aina kiinnostanut vaikka koko alasta sainkin kuulla vasta 12-, tai 11-vuotiaana. Sitä ennen tiesin vaan parista media-alan ammatista, enkä tiennyt että niitten alaa kutsutaan media-alaksi. En myöskään tiennyt, miten esim. animaatioita tai pelejä pystytään tekemään. :D Aaa, ikävää et sul on tommonen. :( Mulla on anemiaa, mutta onneks kuitenkin yleensä pärjään hyvin normaalista liikkumisesta. Kuitenkin jos jotain hyvin fyysistä alaa menisin opiskelemaan niin olis se kyllä aika paha. :D Mut tääki saattaa kyl toisaalta jo loppuu ennen koulun alkuu tai ainakin helpottaa. Niin, mulla on nyt tuolla koulussa orientaatiopäivät(tänään vika päivä) ja eilen jopa vähän itketti, ku kaikki oli niin erilaista enkä tuntenut ketään. D: Voi että. :( Amiksissa just on se ku ei tarvii koko aikaa päntätä kirjoja vaan voi oppia itse tekemällä. Mutta sitte siin vaan on toi, että jos ei oo terve niin ei voi sinne mennä. Lukioon, kun vois kai kuitenkin mennä ja sen juttujahan voi hyvin opiskella myös kotona. Harmi ku et voi mennä sinne. :/ Kiitos ja samoin! :) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yhteishaun valinnat kerrottiin eilen: Minne pääsitte opiskelemaan?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja