Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yks opettaja roastas mut tänään koulus. ;(
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 85764" data-attributes="member: 89"><p>Juu ja noloa oli olla siinä tilanteessa, kun mun luokkalaiset tunnistavat toisten työn piirrostyylin perusteella. Mäkin tunnistan melkeen aina meidän luokkalaisten työt. Sinänsä tuosta luennosta jäi vähän mietityttämään, miten mun työ epäonnistui pääsykoetehtävänä. Luulisin ehkä sen takia, että idea ei ollut tarpeeksi nerokas, sillä pääsykoetehtävien ideoinnissa pitää vahvasti rikkoa perinteisiä rajoja.</p><p></p><p>Ja tuosta sun kokemuksesta tuli mulla mieleen lukion fysiikan ope, joka syytti lähes jokaista oppilasta tyhmäksi kursseilla. Tällä opella on ollut jo pitkään tommonen maine, ja Demissäkin tosta opesta puhuttiin. :D Ennen kun edes koko koulussa alotin, niin oli kiva kuulla, että tulevassa lukiossani on tollanen ope. Kerran muistan hänen nöyryyttäneen yhtä oppilasta kaikkien nähden yhellä kursilla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 85764, member: 89"] Juu ja noloa oli olla siinä tilanteessa, kun mun luokkalaiset tunnistavat toisten työn piirrostyylin perusteella. Mäkin tunnistan melkeen aina meidän luokkalaisten työt. Sinänsä tuosta luennosta jäi vähän mietityttämään, miten mun työ epäonnistui pääsykoetehtävänä. Luulisin ehkä sen takia, että idea ei ollut tarpeeksi nerokas, sillä pääsykoetehtävien ideoinnissa pitää vahvasti rikkoa perinteisiä rajoja. Ja tuosta sun kokemuksesta tuli mulla mieleen lukion fysiikan ope, joka syytti lähes jokaista oppilasta tyhmäksi kursseilla. Tällä opella on ollut jo pitkään tommonen maine, ja Demissäkin tosta opesta puhuttiin. :D Ennen kun edes koko koulussa alotin, niin oli kiva kuulla, että tulevassa lukiossani on tollanen ope. Kerran muistan hänen nöyryyttäneen yhtä oppilasta kaikkien nähden yhellä kursilla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yks opettaja roastas mut tänään koulus. ;(
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja