Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Yksinäinen annimetall Varasijassa neljältä aamulla, päivän kysymys nr 1
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 69034" data-attributes="member: 289"><p>huomenta! tho itse en oo viel menossa ees nukkumaan D: ehkä tunnin sisäl. </p><p></p><p>jos teen pizzan itse, niin pohja on ei liian ohut eikä liian paksu ja sinäns mul on se ja sama onkse rapea vai vähä pehmeä. täytteiks laitan pizzakastiketta, soijarouhetta, juustoraastetta vähäsen ja kukkakaalia. joskus laitan ananasta viel lisäksi, mut ilman sitä pizza on jo täydellinen ;__; </p><p></p><p>jos tilaan, niin tilaan aina bolognesepizzan D: se on täydellinen, jos juustoa ja jauhelihaa ei ole liikaa - siinäpä se!</p><p></p><p>JA ennen kun joku tulee tänne sanomaan et ananaspizza on hyvää ja joku taivastelee ananasta pizzassa niin let me tell you... </p><p>1. ruotsis tyypit myy pizzaa, jossa on pekonia ja banaania</p><p>2. ainakin yhdes paikassa turussa on sellanen pizza, jossa on punajuurta </p><p>3. joidenkin mielestä on normaalia laittaa <em>hilloa</em> pizzaan</p><p>miettikääpä! D: lol kyllä, oon kyllästyny väittelemään et kuuluuko ananas pizzaan vai ei - ne keiden mielest ei kuulu ni WE HAVE REAL PROBLEMS eli nuo kolme asiaa!!1!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 69034, member: 289"] huomenta! tho itse en oo viel menossa ees nukkumaan D: ehkä tunnin sisäl. jos teen pizzan itse, niin pohja on ei liian ohut eikä liian paksu ja sinäns mul on se ja sama onkse rapea vai vähä pehmeä. täytteiks laitan pizzakastiketta, soijarouhetta, juustoraastetta vähäsen ja kukkakaalia. joskus laitan ananasta viel lisäksi, mut ilman sitä pizza on jo täydellinen ;__; jos tilaan, niin tilaan aina bolognesepizzan D: se on täydellinen, jos juustoa ja jauhelihaa ei ole liikaa - siinäpä se! JA ennen kun joku tulee tänne sanomaan et ananaspizza on hyvää ja joku taivastelee ananasta pizzassa niin let me tell you... 1. ruotsis tyypit myy pizzaa, jossa on pekonia ja banaania 2. ainakin yhdes paikassa turussa on sellanen pizza, jossa on punajuurta 3. joidenkin mielestä on normaalia laittaa [I]hilloa[/I] pizzaan miettikääpä! D: lol kyllä, oon kyllästyny väittelemään et kuuluuko ananas pizzaan vai ei - ne keiden mielest ei kuulu ni WE HAVE REAL PROBLEMS eli nuo kolme asiaa!!1! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Yksinäinen annimetall Varasijassa neljältä aamulla, päivän kysymys nr 1
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja