Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Yllätin vanhempani...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 98329" data-attributes="member: 34"><p>Hmm sori joo mä mietinkin just tätä et sen takii sanoin ton että tää on oma tilanne, et ihmiset ymmärtäis etten tarkota et se on mitenkään kaikille ällöttävää tai siis. Hitto en osaa selittää. Tarkotus ei ollu siis mitenkään ahistaa ketään toista, vaikka mä ymmärrän kyllä että siitä tulee helposti just tollanen ikävä olo ja siks mietinkin et kannattaako mun sanoo ihan noin. Mut siks lisäsin ton koko traumajutun et se ois selvää muille että tarkotan tän niinku itteni kannalta. Et ite en vaa pysty käsittelee asiaa. Tai et niinku mun omasta mielestäni se on disgusting enkä voi sille mitään. Tai siis vittu äh en tiiä. Aina välillä on näit vaikeempii hetkii jolloin ahistaa ihan sikana ja välillä pystyn suhtautua ihan neutraalistikin. Oikeesti en tiiä miten selittää tätä. Tarkotan vaa et omalta kannaltani ni periaatteessa miks mul ei ois oikeus sanoo miltä musta itestäni tuntuu joku asia? Ilman että yleistäisin sitä. Tarkotin vaa et milt must henkilökohtaisesti tuntuis. Must on sinänsä hassua et miks mä en saa sanoo milt must tuntuu samalla tavalla ku mun naamaan sit taas tungetaan seksuaalisuutta ovista ja ikkunoista. Siis koko ympäristö, totta kai. En sano että se ois väärin mutta ois kiva välillä tuntea kuuluvansa johonkin, että vois samaistua joskus muihin ihmisiin. Tajuum kyllä senkin että sust tuntuu pahalta en mä sillä eikä mun tarkotus ollukaan ketään sheimaa tms. Se vaan että itken muutenkin jatkuvasti sitä miten erilainen oon niin tääkin asia viel lisää sitä pahaa oloa. Vaikee jotenki vaa hymistellä vaikka välillä suhtaudunkin neutraalisti. En tarkota tätä kesua sinänsä mut esim mun kaverit jne niin ahistaa oikeesti todella paljon, että miks mulle koko ajan pitää puhua seksistä kun mulle kuitenkin tulee niitä paniikkikohtauksia. Et en oikeesti vaan olla silleen "ei täs mitää" niiku kaikki ois normaalisti. Oon yrittänyt olla kavereiden seurassa ja kuunnella niiden juttuja ja vittu se on vaa pahentanut ja pahentanut mun oloa ja honestly en pysty tähän. Tiiän tää on tosi äärimmäistä. </p><p></p><p>Mut siis lyhyesti: tarkotin vaa itteni kannalta ja siks selitinkin sitä että on trauma yms. Aattelin et siit ei tulis paha olo kellekään mut harmi et tuli. En vaan tiedä miten voisin ilmasta omaa mielipidettäni? Onko siis kokonaisuudessaan kiellettyä tässä yhteiskunnassa sanoa että "imo seksi on ällöttävää mut vaa mun mielestä" siis niiku et eihän sekään voi olla mahdollista ettei saa sanoa omasta olostaan mutta tietenkin ymmärrän senkin että milt se tuntuu. No, en mä yritä ketään toista sheimata mut on se rankkaa mullekin kun en pääse tätä asiaa pakoon. Yritän suhtautua ihan neutraalisti, mut mul on ihan sairaan hirveitä ja traumatisoivia muistoja. Ja sitten tuntuu et tää yhteiskunta on muutenki tosi yliseksuaalinen et voisko sitä joskus olla korostamatta niin perkeleesti 🤔 mut siis tottakai niinhän se on että jotkut tykkää seksistä ja jotkut ei. Pitäs normalisoida se että on kummankinlaisia ihmisiä. Ja sit tosiaan on traumatisoituneita myös joille on vaikee selvitä tässä yhteiskunnassa jatkuvien muistutusten keskellä. Mut ei pitäs myöskään kenenkään hävetä omaa seksuaalisuutta millanen se sitten onkin. Kuhan ei tee kellekään pahaa ofc. Vaikee löytää jotenki sellasta tasapainoa kokonaisuudessaan tähän. Siks mä yleensä sanonkin just että kyse on vain musta. Tai koitin sitä ilmasta tossakin. Mutta en tiedä olikse sit tarpeeks selvä. Ku en jotenkin oikeen ymmärrä et miks mun pitäs olla kokonaan hiljaa myöskään omasta "mielipiteestäni" tai niinku kokemuksesta tai sillee. Tai ehkä keskustelee näistä asioista lähinnä muiden sex-repulsed tyyppien kaa. Mut sit esimerkiks mun pitää voida sanoa myös mun kavereille esim että mulla saattaa tulla jopa paniikki noist jutuist et pakko se on voida jotain kuitenkin sanoa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 98329, member: 34"] Hmm sori joo mä mietinkin just tätä et sen takii sanoin ton että tää on oma tilanne, et ihmiset ymmärtäis etten tarkota et se on mitenkään kaikille ällöttävää tai siis. Hitto en osaa selittää. Tarkotus ei ollu siis mitenkään ahistaa ketään toista, vaikka mä ymmärrän kyllä että siitä tulee helposti just tollanen ikävä olo ja siks mietinkin et kannattaako mun sanoo ihan noin. Mut siks lisäsin ton koko traumajutun et se ois selvää muille että tarkotan tän niinku itteni kannalta. Et ite en vaa pysty käsittelee asiaa. Tai et niinku mun omasta mielestäni se on disgusting enkä voi sille mitään. Tai siis vittu äh en tiiä. Aina välillä on näit vaikeempii hetkii jolloin ahistaa ihan sikana ja välillä pystyn suhtautua ihan neutraalistikin. Oikeesti en tiiä miten selittää tätä. Tarkotan vaa et omalta kannaltani ni periaatteessa miks mul ei ois oikeus sanoo miltä musta itestäni tuntuu joku asia? Ilman että yleistäisin sitä. Tarkotin vaa et milt must henkilökohtaisesti tuntuis. Must on sinänsä hassua et miks mä en saa sanoo milt must tuntuu samalla tavalla ku mun naamaan sit taas tungetaan seksuaalisuutta ovista ja ikkunoista. Siis koko ympäristö, totta kai. En sano että se ois väärin mutta ois kiva välillä tuntea kuuluvansa johonkin, että vois samaistua joskus muihin ihmisiin. Tajuum kyllä senkin että sust tuntuu pahalta en mä sillä eikä mun tarkotus ollukaan ketään sheimaa tms. Se vaan että itken muutenkin jatkuvasti sitä miten erilainen oon niin tääkin asia viel lisää sitä pahaa oloa. Vaikee jotenki vaa hymistellä vaikka välillä suhtaudunkin neutraalisti. En tarkota tätä kesua sinänsä mut esim mun kaverit jne niin ahistaa oikeesti todella paljon, että miks mulle koko ajan pitää puhua seksistä kun mulle kuitenkin tulee niitä paniikkikohtauksia. Et en oikeesti vaan olla silleen "ei täs mitää" niiku kaikki ois normaalisti. Oon yrittänyt olla kavereiden seurassa ja kuunnella niiden juttuja ja vittu se on vaa pahentanut ja pahentanut mun oloa ja honestly en pysty tähän. Tiiän tää on tosi äärimmäistä. Mut siis lyhyesti: tarkotin vaa itteni kannalta ja siks selitinkin sitä että on trauma yms. Aattelin et siit ei tulis paha olo kellekään mut harmi et tuli. En vaan tiedä miten voisin ilmasta omaa mielipidettäni? Onko siis kokonaisuudessaan kiellettyä tässä yhteiskunnassa sanoa että "imo seksi on ällöttävää mut vaa mun mielestä" siis niiku et eihän sekään voi olla mahdollista ettei saa sanoa omasta olostaan mutta tietenkin ymmärrän senkin että milt se tuntuu. No, en mä yritä ketään toista sheimata mut on se rankkaa mullekin kun en pääse tätä asiaa pakoon. Yritän suhtautua ihan neutraalisti, mut mul on ihan sairaan hirveitä ja traumatisoivia muistoja. Ja sitten tuntuu et tää yhteiskunta on muutenki tosi yliseksuaalinen et voisko sitä joskus olla korostamatta niin perkeleesti 🤔 mut siis tottakai niinhän se on että jotkut tykkää seksistä ja jotkut ei. Pitäs normalisoida se että on kummankinlaisia ihmisiä. Ja sit tosiaan on traumatisoituneita myös joille on vaikee selvitä tässä yhteiskunnassa jatkuvien muistutusten keskellä. Mut ei pitäs myöskään kenenkään hävetä omaa seksuaalisuutta millanen se sitten onkin. Kuhan ei tee kellekään pahaa ofc. Vaikee löytää jotenki sellasta tasapainoa kokonaisuudessaan tähän. Siks mä yleensä sanonkin just että kyse on vain musta. Tai koitin sitä ilmasta tossakin. Mutta en tiedä olikse sit tarpeeks selvä. Ku en jotenkin oikeen ymmärrä et miks mun pitäs olla kokonaan hiljaa myöskään omasta "mielipiteestäni" tai niinku kokemuksesta tai sillee. Tai ehkä keskustelee näistä asioista lähinnä muiden sex-repulsed tyyppien kaa. Mut sit esimerkiks mun pitää voida sanoa myös mun kavereille esim että mulla saattaa tulla jopa paniikki noist jutuist et pakko se on voida jotain kuitenkin sanoa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Yllätin vanhempani...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja