Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Yllätin vanhempani...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 98410" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua. En tiedä edes mistä alottaa. En sanonu että tuomitsen ne ihmisenä. Mutta miten vaan. En myöskään puhunut erityisesti naisista missään vaiheessa. Also, aloittaja itsekin taisi (jos muistan oikein) tykätä kommentistani joten ei varmaan ihan kamalasti kuitenkaan loukkaantunut. Again, en sanonut että ne ois huonoja ihmisiä. Tiedostan aivan vallan mainiosti että suuri osa ihmisistä kokee asian heille ns luonnollisena osana elämää ja sitä rataa, ja mitäs siitä. Mulle se ei ole. Mutta ei mua muiden asiat kiinnosta. Kommentti oli vaan siitä että mielikuva tietenkin itseäni ällöttää, mutta tiedostan myöskin sen, että miksi se voi olla joillekin vaikka triggeröivä asia. Ymmärrän sen kaikesta huolimatta.</p><p></p><p>En nyt muista taaskaan oliko vielä jotain mihin vastata mutta olkoon. Ymmärrän että ei ole tarkoitus olla hyökkäävä eikä ahdistaa enempää mutta valitettavasti ahdistaa silti. Tosin eihän minunkaan ollut tarkoitus ahdistaa mutta se ahdisti sinua (ja ehkä muitakin) silti. I guess ahdistutaan sitten kaikki jne. Nojoo mikäs tässä. Traumat pyörii ihan muutenkin tarpeeksi mielessä ilman näitä keskustelujakin (tosin en syytä siitä ketään keskustelijaa täällä, enkä aloittajaa enkä ketään, on vaan harmillista että näitä välillä sattuu näkemään kuten juurikin vaikka triggeröiviä leffojakin, ja ei, niiltä ei todellakaan pysty aina välttymään, vaikka yrittäisikin, on siis väärin sanoa niinkin että pystyisin täysin vaikuttamaan asiaan vaikka yrittää toki voikin). Mutta siis joo, ei ollut tässäkään viestissä tarkoitus olla riitaisa tms, tuli vaan vähän huono olo tai aika paljonkin. Siksi yritinkin välttää varasijassa käymistä ettei tänään tulisi enempää ahdistusta enää, mutta sitten kun mulla ei oikein ollut muutakaan tekemistä niin ajattelin käydä täällä. Ja virhehän sekin oli, taas. Mutta oon joka tapauksessa nyt yrittänyt olla niin asiallinen kuin vain osaan, toivottavasti se on fine. Harmi vain että varasijassa ei koskaan pysty käymään hyvillä mielin, tai ehkä joskus. Toki oonkin omasta mielestäni jonkin verran vähentänyt täällä käymistä, mikä on ihan hyvä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 98410, member: 34"] Mitä vittua. En tiedä edes mistä alottaa. En sanonu että tuomitsen ne ihmisenä. Mutta miten vaan. En myöskään puhunut erityisesti naisista missään vaiheessa. Also, aloittaja itsekin taisi (jos muistan oikein) tykätä kommentistani joten ei varmaan ihan kamalasti kuitenkaan loukkaantunut. Again, en sanonut että ne ois huonoja ihmisiä. Tiedostan aivan vallan mainiosti että suuri osa ihmisistä kokee asian heille ns luonnollisena osana elämää ja sitä rataa, ja mitäs siitä. Mulle se ei ole. Mutta ei mua muiden asiat kiinnosta. Kommentti oli vaan siitä että mielikuva tietenkin itseäni ällöttää, mutta tiedostan myöskin sen, että miksi se voi olla joillekin vaikka triggeröivä asia. Ymmärrän sen kaikesta huolimatta. En nyt muista taaskaan oliko vielä jotain mihin vastata mutta olkoon. Ymmärrän että ei ole tarkoitus olla hyökkäävä eikä ahdistaa enempää mutta valitettavasti ahdistaa silti. Tosin eihän minunkaan ollut tarkoitus ahdistaa mutta se ahdisti sinua (ja ehkä muitakin) silti. I guess ahdistutaan sitten kaikki jne. Nojoo mikäs tässä. Traumat pyörii ihan muutenkin tarpeeksi mielessä ilman näitä keskustelujakin (tosin en syytä siitä ketään keskustelijaa täällä, enkä aloittajaa enkä ketään, on vaan harmillista että näitä välillä sattuu näkemään kuten juurikin vaikka triggeröiviä leffojakin, ja ei, niiltä ei todellakaan pysty aina välttymään, vaikka yrittäisikin, on siis väärin sanoa niinkin että pystyisin täysin vaikuttamaan asiaan vaikka yrittää toki voikin). Mutta siis joo, ei ollut tässäkään viestissä tarkoitus olla riitaisa tms, tuli vaan vähän huono olo tai aika paljonkin. Siksi yritinkin välttää varasijassa käymistä ettei tänään tulisi enempää ahdistusta enää, mutta sitten kun mulla ei oikein ollut muutakaan tekemistä niin ajattelin käydä täällä. Ja virhehän sekin oli, taas. Mutta oon joka tapauksessa nyt yrittänyt olla niin asiallinen kuin vain osaan, toivottavasti se on fine. Harmi vain että varasijassa ei koskaan pysty käymään hyvillä mielin, tai ehkä joskus. Toki oonkin omasta mielestäni jonkin verran vähentänyt täällä käymistä, mikä on ihan hyvä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Yllätin vanhempani...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja