Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yo-kokeet ei nappaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 119165" data-attributes="member: 474"><p>Onks kellää mitää ideaa miten mun pitäs jaksaa kerrata niihin? Jotai motivaatioo kaipailisin. Onneks on vaa lyhyt kieli nyt syksyl, mutta pitäs sitäki jaksaa vähä lueskella. Osittain mun motivaatio vaan otti ja katos siks, etten enää tiiä varmaks, mihin haluun hakee opiskeleen ja nyt vaan koitan väkisin saada itteni lukeen kirjotuksii varten, vaikka eihän se onnistu</p><p></p><p>Välillä vaa mietin, että mitä jos jättäis kaiken lukemisen väliin ja sen sijaan iha vaa kokeilis onneensa. Osaan mä kyseistä kieltä mielestäni iha tarpeeks hyvin, mutta en sitte tiiä mitä mieltä YTL on asiasta. Jotenkin tuntuu vaa kauheen hankalalta - välillä jopa mahottomalta - kertailla mitään sanastoja, kieliopista puhumattakaa, vaikka ennen ne on ollu mun lempijuttui</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 119165, member: 474"] Onks kellää mitää ideaa miten mun pitäs jaksaa kerrata niihin? Jotai motivaatioo kaipailisin. Onneks on vaa lyhyt kieli nyt syksyl, mutta pitäs sitäki jaksaa vähä lueskella. Osittain mun motivaatio vaan otti ja katos siks, etten enää tiiä varmaks, mihin haluun hakee opiskeleen ja nyt vaan koitan väkisin saada itteni lukeen kirjotuksii varten, vaikka eihän se onnistu Välillä vaa mietin, että mitä jos jättäis kaiken lukemisen väliin ja sen sijaan iha vaa kokeilis onneensa. Osaan mä kyseistä kieltä mielestäni iha tarpeeks hyvin, mutta en sitte tiiä mitä mieltä YTL on asiasta. Jotenkin tuntuu vaa kauheen hankalalta - välillä jopa mahottomalta - kertailla mitään sanastoja, kieliopista puhumattakaa, vaikka ennen ne on ollu mun lempijuttui [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Yo-kokeet ei nappaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja