Keho Yö oli kyllä yks mun elämän ärsyttävimmistä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
Siis ku mää jo eilen illalla sain osakseni jäätävän selkäkivun ja oli kauheen raskas olo ja tuntu et pyörtyy ja sit jostaki syystä ahdisti aivan rutosti ja itketti iliman järkevää syytä (niinku esim literally kävelin keittiöön juomaan vettä ja aloin itkee)

Sit sykkeet oli koko ajan jossaki melekee satasessa vaikka oisin vaa maannu paikoillani.
Ja yöllä taas hikoilin nii et sänky oli märkänä :D Heräilin jatkuvasti ja veri kohisi korvissa ja sydän hakkas ja mun ranneke sit näyttiki aamulla et keskimääräne syke oli yöllä 76, vaikka normaalisti se ois korkeintaan 52. (Ja matalin syke on yleensä jotaki alle 45 ja nyt se oli 50, ja korkein syke oli 91 ku normaalisti se ois korkeintaan 54)

Mut joo selvisin hengissä tosta yöstä ku tuntu välillä et kuolen tuohon hikoiluun ja pyörrytykseen
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ootko kipeä? Vai oliko vaan joku ahdistuskohtaus? Kuulostaa siltä että sun hermosto kävi ylikierroksilla.

Mullakin oli viime yönä jotenkin itkuinen olo. En tiedä miksi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
Ootko kipeä? Vai oliko vaan joku ahdistuskohtaus? Kuulostaa siltä että sun hermosto kävi ylikierroksilla.

Mullakin oli viime yönä jotenkin itkuinen olo. En tiedä miksi.
No siis ihan kipeänä taidan olla. Tännää on tosin ollu vaa jotaki random närästystä ja pää tuntunu raskaalta mut ei oo enää mittää satasen sykettä :')
Ei mittää hajua miksi oli ylikierroksilla, yleensä jos (sillon harvoin) olen sairas nii ei mulla yleensä noi pahasti tule oireita D:

Itkeminen on rasittavaa sillo ku ei tiiä syytä :))
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
No siis ihan kipeänä taidan olla. Tännää on tosin ollu vaa jotaki random närästystä ja pää tuntunu raskaalta mut ei oo enää mittää satasen sykettä :')
Ei mittää hajua miksi oli ylikierroksilla, yleensä jos (sillon harvoin) olen sairas nii ei mulla yleensä noi pahasti tule oireita D:

Itkeminen on rasittavaa sillo ku ei tiiä syytä :))
Jos sulla on nyt sitten vaan joku tauti mihin sulla ei olekaan immuniteettia. Aika monilta on hävinnyt iso osa niistä koronan aikana kun ei ole altistunut juuri millekään normaalisti ja nyt kaikki sairastuu paljon helpommin ja pahemmin. Tai jos sulla on ollut stressiä viime aikoina. Sekin joi vaikuttaa siihen, miten sairastat jonkin fyysisen taudin. Tai sit se olikin jotain psyykkistä. D: Mut hyvä ettei nyt oo hirveen paha olo.

No joo, onhan se.
 
Ylös Pohja