Aihe vapaa Yökukkujille oma kaupunki

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Screenshot_20220110-034737-01.jpeg

Samaa mieltä. Tässä valvon taas koko yön putkeen, että pääsisin huomenna kouluun. Piirsin äsken ja yritin ettiä lappua, jossa lukis mun tiistain lääkäriajan kellonaika, mutta näemmä oon senkin onnistunut hukkaamaan. Söin myös tunti sitten ja ilmeisesti perunasalaatti oli mennyt vanhaksi, koska alkoi vähän mahassa kiertämään, toivottavasti kukaan ei herännyt vessan vetämiseen. |: Nyt lämmitän saunaa ja ajattelin vielä kattoa jonkun elokuvan. Että semmosta tällä kertaa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
KYLLÄ KIITOS! no ehkä hiljasuus vois alkaa ihan vähän aiemmin, mut kuitenkin, jep! D: kuka päätti et koko yhteiskunta ja basically koko maailma pyörii aamuvirkkujen ehdoilla? ;___; ihan typerää musta.

mä tässä just aattelin pestä naaman ja hampaat, ja sit kattoo futuramaa disneylt jonkin aikaa D: voispa mennä ny saunaan, kadehdin!
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
KYLLÄ KIITOS! no ehkä hiljasuus vois alkaa ihan vähän aiemmin, mut kuitenkin, jep! D: kuka päätti et koko yhteiskunta ja basically koko maailma pyörii aamuvirkkujen ehdoilla? ;___; ihan typerää musta.

mä tässä just aattelin pestä naaman ja hampaat, ja sit kattoo futuramaa disneylt jonkin aikaa D: voispa mennä ny saunaan, kadehdin!
No niinpä! Tää on yks hyvä puoli meidän talossa, että sauna on sellasessa paikassa, että muut ei herää, vaikka siellä käviskin tälleen keskellä yötä. Oispa Disney+, siellä on niin paljon kaikkia sarjoja ja elokuvia joita haluisin kattoo. :D
 
Ylös Pohja