Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ystävä oli tänään ikävä mua kohtaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 76904" data-attributes="member: 386"><p>oot oikeessa D:</p><p>se siinä just on ongelmana, kun en ota selvää miten hän sano ton asian tai onko hän ilkee ylipäätään vai ei. se ei oo mitään sellasta selkeetä piikittelyä, että hän vaikka jotenkin haukkus mua tai levittelis mun asioita, mutta sit siinä on kuitenkin jotain pielessä D:</p><p>se vaan on sellasta, et mulle tulee aina vaivaantunu olo ja mun pitää ikään ku selitellä tekemisiäni hälle, koska hän tosi helposti kyseenalaistaa tai ihmettelee mua.</p><p>Inka jopa omien sanojensa mukaan on sanonukin muille kavereilleen joskus, että oon hänen mielestä ärsyttävä. tavallaan se tuntuu tosi toksiselta, mutta toisaalta oon miettiny sen niin, että kyllähän me kaikki ollaan välillä ärsyttäviä. ja ku tiiän ettei Inka tarkottanu et oisin ärsyttävä ylipäätään vaan siis joku tietty asia miussa on ollu hänestä ärsyttävää.</p><p></p><p>hän on myös välillä hyvin negatiivinen tai saattaa jotenki töksäytellä jotain asioita. muutama esimerkki:</p><p>-aina jos laitan / näytän kuvia mun hamsterista, nii hän ei innostu niistä ollenkaan, vaan tuntuu että reagoi jopa negatiivisesti.</p><p>en tarkota sitä, et eläimiä pitäs rakastaa, mutta oottasin kyllä vähän ilosempaa reaktiota. joskus sanokin Wapissa ettei "halua nähdä kuvia mun elukasta" tms. ja sit yks päivä ku kerroin, että mun hamsterin kakkaa ja poskipusseista tyhjentämiä ruokia on mun huoneen nurkassa (koska en oo muistanu / jaksanu siivota niitä), ni hän veti elämääkin suuremman saarnan ja oli suorastaan vihanen siitä kuinka epähygieenistä tuo on.</p><p>-tuntuu, että hän on tosi monesti asettanu muut kaverinsa etusijalle.</p><p>en tiiä onko tää totta vai ei, mutta jotenkin vaan on jo pitkään ollu sellanen olo. esim. parina kesänä kun oon kysyny monta kertaa voiko hän tulla vaikka uimaan mun kanssa / voinko mennä hänen luo / voiko hän tulla meille, niin vastauksena on tullu, että "jos kaveriporukka ei raahaa mua minnekään, niin sitten voin tulla"... niinkun ööö, ihan ku sie et vois sanoa niille että oot sopinu mun kanssa???</p><p></p><p></p><p>ääh en nyt keksi enempää esimerkkejä vaikka niitä varmaan oiskin. mutta kuitenki pointti on se, että jotkut asiat tuntuu pahalta, mutten oikein ota selvää onko se vaan mun oman pään sisällä vai onko hän oikeesti epäasiallinen. anteeks romaanista D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 76904, member: 386"] oot oikeessa D: se siinä just on ongelmana, kun en ota selvää miten hän sano ton asian tai onko hän ilkee ylipäätään vai ei. se ei oo mitään sellasta selkeetä piikittelyä, että hän vaikka jotenkin haukkus mua tai levittelis mun asioita, mutta sit siinä on kuitenkin jotain pielessä D: se vaan on sellasta, et mulle tulee aina vaivaantunu olo ja mun pitää ikään ku selitellä tekemisiäni hälle, koska hän tosi helposti kyseenalaistaa tai ihmettelee mua. Inka jopa omien sanojensa mukaan on sanonukin muille kavereilleen joskus, että oon hänen mielestä ärsyttävä. tavallaan se tuntuu tosi toksiselta, mutta toisaalta oon miettiny sen niin, että kyllähän me kaikki ollaan välillä ärsyttäviä. ja ku tiiän ettei Inka tarkottanu et oisin ärsyttävä ylipäätään vaan siis joku tietty asia miussa on ollu hänestä ärsyttävää. hän on myös välillä hyvin negatiivinen tai saattaa jotenki töksäytellä jotain asioita. muutama esimerkki: -aina jos laitan / näytän kuvia mun hamsterista, nii hän ei innostu niistä ollenkaan, vaan tuntuu että reagoi jopa negatiivisesti. en tarkota sitä, et eläimiä pitäs rakastaa, mutta oottasin kyllä vähän ilosempaa reaktiota. joskus sanokin Wapissa ettei "halua nähdä kuvia mun elukasta" tms. ja sit yks päivä ku kerroin, että mun hamsterin kakkaa ja poskipusseista tyhjentämiä ruokia on mun huoneen nurkassa (koska en oo muistanu / jaksanu siivota niitä), ni hän veti elämääkin suuremman saarnan ja oli suorastaan vihanen siitä kuinka epähygieenistä tuo on. -tuntuu, että hän on tosi monesti asettanu muut kaverinsa etusijalle. en tiiä onko tää totta vai ei, mutta jotenkin vaan on jo pitkään ollu sellanen olo. esim. parina kesänä kun oon kysyny monta kertaa voiko hän tulla vaikka uimaan mun kanssa / voinko mennä hänen luo / voiko hän tulla meille, niin vastauksena on tullu, että "jos kaveriporukka ei raahaa mua minnekään, niin sitten voin tulla"... niinkun ööö, ihan ku sie et vois sanoa niille että oot sopinu mun kanssa??? ääh en nyt keksi enempää esimerkkejä vaikka niitä varmaan oiskin. mutta kuitenki pointti on se, että jotkut asiat tuntuu pahalta, mutten oikein ota selvää onko se vaan mun oman pään sisällä vai onko hän oikeesti epäasiallinen. anteeks romaanista D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ystävä oli tänään ikävä mua kohtaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja