Mä en aio paikkoja ottaa vastaan kun sain just töitä. 😊 Uskon että siellä on muitakin mun kaltaisia myös sun jonossa, mutta itse en saa varasijan takia vielä hylättyä omaa paikkaani.
Siihen nähden hyvä varasija, koska vaikea ala päästä sisään! Mä olen varasijalla 6 energia- ja ympäristöinsinööriksi ja hyväksytty alustavasti tradenomiksi.
Joo oon nyt siis heinäkuusta asti odottanut apua. Kävin ensin päivystyksessä ja sieltä mut ohjattiin YTHS:lle ja nyt oon joulukuusta lähtien ollut julkisella puolella. En oo vieläkään tavannut muita lääkäreitä kuin yhden päivystyksessä eikä mulle oo tehty mitään tutkimuksia tai mitään...
Noi syksyn korkeammat pisterajat oli jo 10 vuotta sitten, jolloin juuri kukaan ei korottanut kun yo-todistuksen painoarvo oli paljon nykyistä pienempi. Yleensä porukka kirjoittaa syksyisin sellaiset aineet, joissa pärjäävät paremmin.