Aihe vapaa vitun festarit

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,062
ostin lipun ko kaverin kaa suunniteltiin että mentäis loppukesästä yhessä festareille. sitten laitoin vielä viestiä että onhan siis edelleen tulossa. no ei oo ::::D en tiiä että oliko se sitten missään kohtaa lähössä ees vai suunnitteliko vaan silleen ”muutenvaan” tai siis että ei tajunnu että meinasin ihan tosissaan mennä.

no joo oma vika ko en varmistanu ennen sen lipun ostamista siltä.. vituttaa nyt kyllä :)

en tosiaankaan saa mennä yksin niin kysyn nyt toista kaveria mutta ei olla kauheasti tehty vapaa-ajalla mitään vaikka ollaanki hyviä kavereita niin entiiä lähteekö se. ja kyllähän se tietty maksaa reilu 100e..

lol miks oon niin surkea että en onnistu ees festareille menemisessä :D viime vuosiki meni miten meni

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
310
Minkä ikäinen oot? Mä oon myös joutunut festareille yksin toisena päivänä kun seuralaisen mielestä eka päivä oli niin paskaa että hän lähti kotiin :D Oli kokemuksena ihan hyvä. Sai mennä kuuntelemaan ketä halusi.

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,062
Minkä ikäinen oot? Mä oon myös joutunut festareille yksin toisena päivänä kun seuralaisen mielestä eka päivä oli niin paskaa että hän lähti kotiin :D Oli kokemuksena ihan hyvä. Sai mennä kuuntelemaan ketä halusi.
kesällä 17v. niin ei äiti varmasti päästä yksin :D mua nyt ei ees haittais mennä yksin sinne.

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,062
stressasin asiaa tälleen puol vuotta etukäteen niin en saanu viime yönä ees nukuttua kunnolla loll

Ylös Pohja