No siis ruokarajotuksethan on ihan normaaleja
Toki meillä yläasteella nii saahaan periaatteessa ottaa enemmän ku on ne rajotukset ku meillä on vika ruokailu
Tunnilla ei sais olla lakkeja päässä, poikkeuksena liikuntatunti, sillon on monilla pojilla tyyliin lippis tai pipo (mutta muutamilla on...