Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    koulun outoja sääntöjä

    No siis ruokarajotuksethan on ihan normaaleja Toki meillä yläasteella nii saahaan periaatteessa ottaa enemmän ku on ne rajotukset ku meillä on vika ruokailu Tunnilla ei sais olla lakkeja päässä, poikkeuksena liikuntatunti, sillon on monilla pojilla tyyliin lippis tai pipo (mutta muutamilla on...
  2. Myrskyvaroitus

    Jeejee ei tarvi mennä kouluun tännää:DDD

    Niin no joo sitten D: Ähh
  3. Myrskyvaroitus

    Periksen vappu! Takakontista löytyi ilmapallo ja serpentiiniä!

    Onko kiva stalkata ku mää paistan munkkeja...
  4. Myrskyvaroitus

    Jeejee ei tarvi mennä kouluun tännää:DDD

    On, ei tarvi mistään linkkuun menemisistä huolehtia :DD
  5. Myrskyvaroitus

    Mä teen munkkeja :D

    Joo paisto on kyl se pahin kohta ku varsinkin ku yrittää saaha ne munkit sinne öljyyn iliman et yli sata-asteinen rasva roiskuu päälle :') Ja eihän se oo ku rupiaa tekemään xd
  6. Myrskyvaroitus

    Jeejee ei tarvi mennä kouluun tännää:DDD

    Jep vaikka itteehän noi bussiaikataulut sun muut ei koske ku tuun kävellen kouluun ku on vaan parisadan metrin matka :D
  7. Myrskyvaroitus

    Mä teen munkkeja :D

    Vitsi toi on vaan nii siistiä et ku aluksi ku laittaa sen taikinan kohoamaan nii näyttää et sitä on kauheen vähän vaikka teinki sen ohjeen kaksinkertasena ja nyt ku oottelen sen kohoamista ja kävin äsken kattoo et miten se edistyy nii nyt näyttää et se kohtaa pursuaa yli siitä kulhosta xDD Mut...
  8. Myrskyvaroitus

    Hyvvää vappua 🥳🎊

    Hyvvää vappua 🥳🎊
  9. Myrskyvaroitus

    Jeejee ei tarvi mennä kouluun tännää:DDD

    Ei Vaan tyyliin siitä ku osa oppilaista tulee sen verran kaukaa ja monet jotka tulee toisesta alakoulusta tänne yläasteelle nii ne tulee joukkoliikenteen linkulla josta ei koskaan tiiä et tuleeko se aikasin vai myöhässä Ja sit opettajistaki asuu moni tosi kaukana 🤷🏻‍♀️ Saattaa siinä tosin muukin...
  10. Myrskyvaroitus

    Jeejee ei tarvi mennä kouluun tännää:DDD

    Eeei se siitä johdu
  11. Myrskyvaroitus

    Runot Runo jolla ei oo vielä nimeä (joo auttakaa keksimään xD)

    Kiitos <33 Tällä hetkellä joo mut päivemmällä oli hieman ahistuneempi olo ku tuntuu et äiti koko aja tarkkailee joka ikistä asiaa mitä teen tai sanon
  12. Myrskyvaroitus

    Jeejee ei tarvi mennä kouluun tännää:DDD

    En kyl itekkää tiiä et miten meillä nii myöhään aina alotetaa
  13. Myrskyvaroitus

    Runot Runo jolla ei oo vielä nimeä (joo auttakaa keksimään xD)

    Joo I know on taas tosi masentavaa tekstiä mutta Yritän seuraavalla kerralla keksiä jotaki ilosempaa mutta ku noi sanat vaan tuli yhtäkkiä mieleen ja oiti saaha ylös xD (Harmillista kyllä ne ei oo tuossa ihan siinä muodossa kuin miten ne ois ollu siinä parhaassa ideassa mikä mulla oli :() Niin...
  14. Myrskyvaroitus

    Jeejee ei tarvi mennä kouluun tännää:DDD

    Meillä ei ees voi alakaa koulu nii aikasin D: (Okei joo meillä alakaa aikaisintaan 8:45 eli 45min myöhemmin mutta siis)
  15. Myrskyvaroitus

    Kirjoitin WhatsAppin hakuun vuorotellen joitain tiettyjä sanoja ja koitin laskea et kuinka monta sellasta viestiä löytyy missä se sana on

    Ai niin tietysti! Oon tainnut lukee joskus ton kirjan ::DD Joo o, saatanhan mää pikkunen Tolstoi ollakki, ei sitä tiiä xD
Ylös Pohja