Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Suhteet Vanhemmat riitelee taas

    Niih, onneks ne tällä kertaa kuiteski lopetti aika nopiaa
  2. Myrskyvaroitus

    Runot Runo, jonka kirjoitin joskus Demiinkin mutta haluun laittaa sen tännekin koska tää on varmaan yks mun parhaimmista runoista ikinä :'3

    Ja tää sai kehuja sekä Demissä että myös mun äikänopelta ja luokkatovereilta :') Kuvat on mun runovihkosta! Runoaihe: Jos olisin... Sori oon pahoillani tossa tokassa säkeistössä toi "uisin"-sana näyttää vähän siltä et siinä lukis "visin" Lol antakaas palautetta x333 Äh vitsi ku toi näyttää...
  3. Myrskyvaroitus

    Sain terkalta kortsun :D

    Ei Ovat (kuten minäkin) muutenki aika nuoria vielä ja noh kai senki voi laittaa syyksi et kuitenki uskovaisia ollaan Tosin sillonki ku niitä jaettiin niin suurimmalla osalla koko luokasta oli muutenki vähä semmone nolostunu ilime xd Eivät oo asiat kovin ajankohtaisia kaikille
  4. Myrskyvaroitus

    Sain terkalta kortsun :D

    No ei ne oikeen oo ees kiinnostunu semmosista jutuista ::::D
  5. Myrskyvaroitus

    Sain terkalta kortsun :D

    Eivät taida
  6. Myrskyvaroitus

    Suhteet Vanhemmat riitelee taas

    Tuskin tarvii selitellä sitä et kui paha olo on taas
  7. Myrskyvaroitus

    Sain terkalta kortsun :D

    Noh joo, ainahan voi antaa sen jollekulle xD (Koitin eka antaa sen A:lle, Aa:lle ja sit mun pikkuveljelle, mut ne kieltäyty ottamasta lol)
  8. Myrskyvaroitus

    Sain terkalta kortsun :D

    Mää sain viime syksynä, se taas säilyy vuoteen 2023 asti :DDD Jep, edelleen tallessa vaikka en kyllä tuu tarvimaa
  9. Myrskyvaroitus

    "Hankitaan tiaisille personal trainereita"

    Terveisin luokkalaiseni poika jolla on kyllä sana hallussa :DDD Ja puhuttiin biologian tunnilla metsoista... Ja eräät tais tajuta open kysymyksen "Kuka metsoista saa kaikki naiset" vähän väärin sillä ainaki I ja E vastas et "Minä" Sit siitä kehkeytyki mukava keskustelu et ketkä on niitä...
  10. Myrskyvaroitus

    :DD

    :DD
  11. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa ensimmäinen jäätelöauto havaittu tänä vuonna

    Meillä näky jo tammikuussa xd
  12. Myrskyvaroitus

    Musiikki Ääää miksi harrastuksessa pitää olla mitään teoriakokeita D:::

    Mulla on tänään se ruton musiikin teorian koe, tai sen kirjallinen osuus ja ens viikolla on se säveltapailu mikä on ihan hirveetä D::: Niinku joo ymmärrän et se missä mää käyn pianotunneilla on sellanen paikka missä valmistetaan enemmän mahdollista tulevaisuutta varten esim jos menee...
Ylös Pohja