Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Mikä on teidän lempiaine?

    No meillä tehään oikeestaan vaan matikassa kirjan tehtäviä, enkussa ja ruotsissa tehdään tietokoneella Pedanetissä :D Ainiin ruotsi on kans yks mun lemppariaineista! Ja toki tykkään aika monesta muustakin mut toi mahtaa olla se top3 xD
  2. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Muistan kun joskus viime vuonna kysyttiin et mitä on yliluonnollisuus

    Mulle tulee yliluonnollisesta mieleen just kaikki jumaltarut ja -olennot ja kaikki henget sun muut
  3. Myrskyvaroitus

    Mikä on teidän lempiaine?

    Liikunta ja historia Täällä kai ei tarvi vaan istua ja kuunnella joka tunnilla 🤔
  4. Myrskyvaroitus

    Kertokaa sanoja joiden merkitys ei ole hauska mutta kuulostaa teidän mielestä hauskoilta

    Jep D: Mutta se on sitä Japanin tyyliä, sieltähän tuli ne ensimmäiset kamikaze-lentäjätki D::
  5. Myrskyvaroitus

    Suhteet Aaaargghhh ruton ääliöt taas pakko ärsyttää

    Ne on nollaseiskoja... (Ei yhtään ikärasismia tai mitään 😂😂)
  6. Myrskyvaroitus

    Ahaa okei Ku siis se on liittyny tänne aikasemmin mut ei oo vissiin kommentoinu mihinkään...

    Ahaa okei Ku siis se on liittyny tänne aikasemmin mut ei oo vissiin kommentoinu mihinkään mitään tai en oo ainakaan nähäny nii siks mietin xd
  7. Myrskyvaroitus

    Suhteet Aaaargghhh ruton ääliöt taas pakko ärsyttää

    Eivätkä he edes tajua omaa röyhkeyttänsä!
  8. Myrskyvaroitus

    Tuli tässä mieleen et onko tuo mikä lie varasija.dev tai jokin kans ylläpitoa?

    Tuli tässä mieleen et onko tuo mikä lie varasija.dev tai jokin kans ylläpitoa?
  9. Myrskyvaroitus

    Suhteet Aaaargghhh ruton ääliöt taas pakko ärsyttää

    Niinpä!! Oon päättäny jo kaverin kanssa et lähetetään kohta kaikki pojat raketilla Kuuhun nii ei tarvi sietää tällasta
  10. Myrskyvaroitus

    Voi nyt ruton rutto

    Onhan se kiltimpää sanoa rutto kuin kiroilla rumasti xD :'DD
  11. Myrskyvaroitus

    Suhteet Aaaargghhh ruton ääliöt taas pakko ärsyttää

    Niinku mun veljen luokkalaiset ja myös muutamat rinnakkaisluokkalaiset (7lk) pojat ärsyttää mua yhdestä P:stä, joka siis on kans seiskaluokalla. Siis joo, onhan P silleen ihan ok fiksu ja aika hyvännäkönen mutta en mää silti siitä oo kiinnostunut ja VIELÄ VÄHEMMÄN OON SEN "EMÄNTÄ" TAI...
  12. Myrskyvaroitus

    Mulla oli ollu sama salasana ainakin 2½ vuotta

    Joo ehkä pikkusen xd
  13. Myrskyvaroitus

    Voi nyt ruton rutto

    Ainahan minä olen! (Tai useammin kuin eräskin Skeletor...)
Ylös Pohja