No meillä tehään oikeestaan vaan matikassa kirjan tehtäviä, enkussa ja ruotsissa tehdään tietokoneella Pedanetissä :D
Ainiin ruotsi on kans yks mun lemppariaineista! Ja toki tykkään aika monesta muustakin mut toi mahtaa olla se top3 xD
Niinku mun veljen luokkalaiset ja myös muutamat rinnakkaisluokkalaiset (7lk) pojat ärsyttää mua yhdestä P:stä, joka siis on kans seiskaluokalla.
Siis joo, onhan P silleen ihan ok fiksu ja aika hyvännäkönen mutta en mää silti siitä oo kiinnostunut ja VIELÄ VÄHEMMÄN OON SEN "EMÄNTÄ" TAI...