Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Torilla on taas semmonen karkkikioski

    Mää en oo koskaan käyny erikseen missään karkkikaupassa, kioskilla kylläkin :') Mut toi kuulostais kyl tosi hyvältä! D:
  2. Myrskyvaroitus

    Torilla on taas semmonen karkkikioski

    Tervetuloa vaan xD
  3. Myrskyvaroitus

    Torilla on taas semmonen karkkikioski

    Eikö teillä koskaan käy D: Mää muistan ku tää sama oli myös joskus viime talvena
  4. Myrskyvaroitus

    Torilla on taas semmonen karkkikioski

    Mistä saa metrilakuja ja suklaata ja tikkareita sun muuta :D Ja hauskintahan on et se tori on meijän koulun vieressä, koulun pihalta ei tarvi ku portaat kävellä ylös ja tadaa oot torilla Kävin ostamassa kilon suklaaämpärin 😋😘
  5. Myrskyvaroitus

    Tämän viestin jälkeen minulla on tuhat viestiä täynnä

    Et sää tippunut elä huoli xD
  6. Myrskyvaroitus

    Samaa mieltä!

    Samaa mieltä!
  7. Myrskyvaroitus

    Tämän viestin jälkeen minulla on tuhat viestiä täynnä

    Onnistuuko paikan pitäminen @irwikissa ja @Asiallinenihminen :DD
  8. Myrskyvaroitus

    Tämän viestin jälkeen minulla on tuhat viestiä täynnä

    Huutista heille joilla on yli tuhatviisisataa...
  9. Myrskyvaroitus

    Miksei työttömät vaan mene töihin?

    Harmillista Mää en ees oo varma et millon pittäis se vastaus tulla viimestään lol
  10. Myrskyvaroitus

    Miksei työttömät vaan mene töihin?

    TÖISSÄ EI SAA OLLA PUHELIMELLA SINÄ SENKIN LAISKOTTELIJA JA TYÖAJANKIERTÄJÄ
  11. Myrskyvaroitus

    😂😂 En sanonutkaan että demokraattinen tasavalta vaan enemmän tai vähemmän demokraattinen...

    😂😂 En sanonutkaan että demokraattinen tasavalta vaan enemmän tai vähemmän demokraattinen tasavalta xDDD Sovitaan nyt et tää on ihan vaan tasavalta
Ylös Pohja