Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Jeejee sain äidiltä suklaata

    Ou nou :')
  2. Myrskyvaroitus

    Jeejee sain äidiltä suklaata

    Ehdottomasti xD Ja jos mulle ei osteta nii rutto vie mää ostan ite 😂
  3. Myrskyvaroitus

    423 ilmotusta???????????

    Koska noi kaikki 423 ilmotusta oli @Asiallinenihminen antamia tykkäyksiä :DDD
  4. Myrskyvaroitus

    Jeejee sain äidiltä suklaata

    Joo :') Tosin aion vaatia kyllä lisää suklaata koska en oo saanu sitä pitkiin aikoihin ja mää en toimi ilman sitä D::
  5. Myrskyvaroitus

    Jeejee sain äidiltä suklaata

    Hyi kauhee D: Onneks en oo ite joutunu
  6. Myrskyvaroitus

    Jeejee sain äidiltä suklaata

    "Palkkioksi" Olin nimittäin äskön verikokeessa ja siis eilen illallahan olin raivonnut ja itkenyt ihan kunnolla (kaiken lisäksi mulla on menkat joten raivosin ja itkin entistä enemmän) ku sain tietää et mistä kohin se otetaan enkä ois halunnu mennä sinne ku se kohta onkse ny kyynärtaive on yks...
  7. Myrskyvaroitus

    423 ilmotusta???????????

    Niinpä xD
  8. Myrskyvaroitus

    Hyvää syntymäpäivää! 💕

    Hyvää syntymäpäivää! 💕
  9. Myrskyvaroitus

    Huomenta Suomi

    Huomenta Suomi
  10. Myrskyvaroitus

    423 ilmotusta???????????

    Varmaan siksi ku mun reaktioarvo nousi yli neljälläsadalla :'D
  11. Myrskyvaroitus

    423 ilmotusta???????????

    On selvästikin :') Taisivat kaikki olla sun tykkäysilmotuksia
  12. Myrskyvaroitus

    423 ilmotusta???????????

    Vruum vruum
  13. Myrskyvaroitus

    423 ilmotusta???????????

    On :D
  14. Myrskyvaroitus

    423 ilmotusta???????????

    MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA
  15. Myrskyvaroitus

    Keho Tykkäättekö kehostanne? Onko se teidän mielestänne kaunis ja riittävä?

    Ite asiassa tykkään kehostani aika palijon. Ainoat jutut mistä oon epävarma on mun reidet, ne on ihan hirveen paksut D::: Ja sit joo mun naama varsinki sillon ku finnejä on ihan hirveesti enkä pysty tekemään asialle mitään Mut muuten oon aikalailla tyytyväinen
  16. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Mitä tää meinaa (jätkän käytös)??

    Ehkä se ei vain jaksa snäpätä? En ois huolissani tosta ellei se sit jatka sitä monen päivän ajan
Ylös Pohja