Joo, Elias ja Arttu on kyl yks mun lemppareista!
Ja siis muaki raivostuttaa tuo naisten liitto ku eihän niillä oikeesti ollu ees mittään kunnon perustetta sille miks Aki pitäis tiputtaa, muuta ku se et Juusoa ei muka kannata tiputtaa vaikka just se olis ollu Suvin ohella se paras vaihtoehto...