Luen aina jokaisen auton rekkarit mitkä vaan ehdin
Puhun itsekseni
Kuvittelen koko ajan asioita mitkä tapahtus mulle, senkin takia puhun itsekseni (lol)
Ööö eipä tuu muita mieleen
Ite asiassa taisit ohittaa mut yhdessä vaiheessa mutta taisin spämmiä taas yhteen väliin niin monta viestiä että kipusin ohi xDDD
Jep, sääli Skeletoria
Mää taas puhun itekseni
Ja saatan yhtäkkiä vaan sännätä juoksuun ihan vaan koska mielikuvitukseni lentää niin lujaa että luulen lentäväni
Ja siis tajuan sen vasta ku pysähyn
Joo, olen viisivuotias