Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Gallup Millaisia outoja tapoja teillä on?

    Luen aina jokaisen auton rekkarit mitkä vaan ehdin Puhun itsekseni Kuvittelen koko ajan asioita mitkä tapahtus mulle, senkin takia puhun itsekseni (lol) Ööö eipä tuu muita mieleen
  2. Myrskyvaroitus

    Huomenta varaanien, öö, onks tää nyt se tasavalta vai kuningaskunta?? Vai keisarikunta kenties? D:

    Huomenta varaanien, öö, onks tää nyt se tasavalta vai kuningaskunta?? Vai keisarikunta kenties? D:
  3. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    Kiitos paljon! :D
  4. Myrskyvaroitus

    Huijjui 58 ilmotusta D8

    Eipä oo tullu niin montaa sitten Demin
  5. Myrskyvaroitus

    Hurja Mitä juotte just nyt?

    Niin tietysti!
  6. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    Vai että pahan palkka... Olenko minä muka pahis...
  7. Myrskyvaroitus

    Se käy hyvin :D

    Se käy hyvin :D
  8. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    Hysssss
  9. Myrskyvaroitus

    Täällä taas on hyvä ilma D:

    Täällä taas on hyvä ilma D:
  10. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    Voi Skeletor-pientä, aina sitä kiusataan... Mutta mitäs meni paljastamaan salaisen henkilöllisyyteni lampaana sen RUTON bääbäänaattorin avulla...
  11. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    Juur näi!
  12. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    Varmasti muistat mutta et kerro meille... Ilkeää
  13. Myrskyvaroitus

    Meitä on monta D: Ite kävin justiisa lenkillä mut nyt oon taas tylsyyden kierteessä

    Meitä on monta D: Ite kävin justiisa lenkillä mut nyt oon taas tylsyyden kierteessä
  14. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    #nolife
  15. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    Hmmm kumma juttu D: Skeletor varmaan hakkeroi Varasijan.... Tai lahjoi ylläpidon
  16. Myrskyvaroitus

    Wuhii kohta 700 viestiä :::)

    Ite asiassa taisit ohittaa mut yhdessä vaiheessa mutta taisin spämmiä taas yhteen väliin niin monta viestiä että kipusin ohi xDDD Jep, sääli Skeletoria
  17. Myrskyvaroitus

    Kuolen häpeään :DD

    Hahaa itekki xD
  18. Myrskyvaroitus

    Kuolen häpeään :DD

    Mää taas puhun itekseni Ja saatan yhtäkkiä vaan sännätä juoksuun ihan vaan koska mielikuvitukseni lentää niin lujaa että luulen lentäväni Ja siis tajuan sen vasta ku pysähyn Joo, olen viisivuotias
Ylös Pohja