Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Mistä saan Varasijan kultatilin?

    Jaahas... ᴛäᴍä ᴠɪᴇsᴛɪ ᴏɴ ᴘɪɪʟᴏᴛᴇᴛᴛᴜ, ᴠɪᴇsᴛɪ ᴛᴜʟᴇᴇ ɴäᴋʏᴠɪɪɴ ᴏsᴛᴇᴛᴛᴜᴀsɪ ᴠᴀrᴀsɪjᴀ.cᴏᴍ -ᴋᴜʟᴛᴀᴛɪʟɪɴ.
  2. Myrskyvaroitus

    Mitäs peliä tämä on :D

    Mitäs peliä tämä on :D
  3. Myrskyvaroitus

    Mää ja mun veli ollaan oltu täällä mummulassa nyt pari päivää putkeen noin kello kolmesta seittemään yksinään

    Jep Kaiken lisäksi tännää se hyppi tiskipöydällä Se on vrm tylsistynyt muhun ja veljeen ku kielletään siltä kaikki Tosin onhan se jo vähintään 15-vuotias kissimirri et pittäis sitä elämänviisautta olla ehkä kertynyt Okei ei ole.
  4. Myrskyvaroitus

    Mää ja mun veli ollaan oltu täällä mummulassa nyt pari päivää putkeen noin kello kolmesta seittemään yksinään

    Tai ei aina, se on vaihellu, kahesti noin puol neljästä kaheksaan (kuten tänään) ja sit yhesti kahesta puol seittemään Koitin saaha jonku järkevän keskiarvon xD Ja siis ainoostaan mummulan kissat on ollu meijän seurana Joista toinen yritti eilen illalla syyä mun kuulokkeet
  5. Myrskyvaroitus

    Täydellistä xD

    Täydellistä xD
  6. Myrskyvaroitus

    Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?

    Oi ei mää muistan tän viestin xDD
  7. Myrskyvaroitus

    Hui mikä mua vaivaa D:

    Mää meinaan aina välillä automaattisesti mennä Demiin mut sit aina muistanki et ei siellä ennää mittää oo.... Haha joo muistaakseni itekki mainitsin parissa vikassa kesussa mitä tein et Varasijaan ollaan menossa :d
  8. Myrskyvaroitus

    Hui mikä mua vaivaa D:

    Mää en vaan halunnu yli vuojen aktiivisen demityksen jäläkeen luopua Demistä aivan kokonaan ja halusin säilyttää vähintäänki kaikki ihmiset ees jotenki ja sit ku muutama demu kysy mua tänne nii päätin tulla :')
  9. Myrskyvaroitus

    Hurja Oletko ollut poliisin kanssa tekemisissä?

    Olipa fiksusti toimittu :o En ois ite osannu
  10. Myrskyvaroitus

    Hyvvää synttäriä!

    Hyvvää synttäriä!
  11. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Unihalvaus

    Joo oon En siis yöllä pystynyt liikkumaan sängystäni, ihan ku oisin jotain kiveä ollu ja sit mää näin sellasia olioita mun huoneessa ja yks kiipeili mun mahan päällä, semmone liskon tapanen :)))) Ahisti ihan hirveesti ja siis huoneessa oli ihan pimiää ja se tuntu sillä hetkellä nii todelliselta...
  12. Myrskyvaroitus

    Tällä kertaa onnistuu!!

    Tällä kertaa onnistuu!!
  13. Myrskyvaroitus

    Suhteet Paha eksä on taas vauhdissa + narsismikeloja

    Narsisti on aina narsisti, eipä ne yleensä muutu...
  14. Myrskyvaroitus

    Hui mikä mua vaivaa D:

    xD Kuka ei ois (no mää en eilen ollu mutta siis)
  15. Myrskyvaroitus

    Hui mikä mua vaivaa D:

    Juuh tietysti
  16. Myrskyvaroitus

    Hui mikä mua vaivaa D:

    Ehkäpä D: Pelottavaa
  17. Myrskyvaroitus

    Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?

    Mää oon nähäny ton keskustelun xD Harmillista, mullakaan ei näy ku vaa toi alotus :/
  18. Myrskyvaroitus

    Hui mikä mua vaivaa D:

    Oon ollu ennätysvähän puhelimella D:::
  19. Myrskyvaroitus

    Ite taas oon monta vuotta lukenu mangasarjakuvia ja animetyyli on kyl nii siisti :3

    Ite taas oon monta vuotta lukenu mangasarjakuvia ja animetyyli on kyl nii siisti :3
Ylös Pohja