Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Hyvää päivää kaikille varaaneille :D

    Hyvää päivää kaikille varaaneille :D
  2. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen Mää niin toivoisin et A ois ollu mustasukkanen D:::::

    No siis ois kai tommonen ihan ok mut siis se onki sun poikaystävä et meinasin vähän silleen ku A on mun ihastus nii xD Mut siis toihan on tosi hienoo et on noin iso luottamus, jos ei hyväksyis et oot toisen jätkän kaa saunassa tai ihan missä tahansa muualla juttelemassa ni ois kyl jo liian mustis
  3. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    No tää on kyl totta D:
  4. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen Ääääh miks ihastun ärsyttäviin poikiin :D?

    Joo mulla on kans toi että ku itekki oon ärsyttävä nii se ärsyttävyys vaan on sit aina niissä tietyissä ihimisissä vaa ihanaa xD
  5. Myrskyvaroitus

    Oho mitä ootko sääkin löytäny ties tänne :o

    Oho mitä ootko sääkin löytäny ties tänne :o
  6. Myrskyvaroitus

    Huutista elämättömille, joilla yli 600 viestiä täällä

    Niin, totta Onneksi mulla onkin vasta vähän yli 400 viestiä, en ole ihan eutanasian tarpeessa
  7. Myrskyvaroitus

    Huutista elämättömille, joilla yli 600 viestiä täällä

    Niin, tai elämän hankkimista.
  8. Myrskyvaroitus

    Hyvää päivää

    Hyvää päivää
  9. Myrskyvaroitus

    Huutista elämättömille, joilla yli 600 viestiä täällä

    Ei oo ihan kaikki muumit laaksossa heillä ilmeisesti
  10. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    Mulla on se ongelma ku mun on pakko tehä kaikki viimesen päälle tai mulla mennee hermot
  11. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    No hyvä et sun kohalla kuitenki mennee noin :)
  12. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    Määkin tykkään olla kotona mut ei, etäopetus on hirveetä
  13. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    Ois ihan kauheeta olla yksinään D::
  14. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    No lol yhen meijän luokan pojan keksimä, meijän luokka käyttää sitä ja rinnakkaisluokalta jotkut kans ja ainaki kaks opea xD Jep, se on myös tylsää D::
  15. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    Toivon sitä hartaasti D:
  16. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    Kuulostaa tosi kivalta :DDD On se hyvä ku pidetään epätietoisuudessa
  17. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    Mää itkisin jos voisin D': No niinpä, ei tässä oo mittää jätkiä, sulkisivat mieluummin vaikka ravintoloita ja laittasivat suoraan jonku maskipakon D:::
  18. Myrskyvaroitus

    Mp etäloukku

    Meillä ei todellakaan pääse helpolla
Ylös Pohja