No siis ois kai tommonen ihan ok mut siis se onki sun poikaystävä et meinasin vähän silleen ku A on mun ihastus nii xD
Mut siis toihan on tosi hienoo et on noin iso luottamus, jos ei hyväksyis et oot toisen jätkän kaa saunassa tai ihan missä tahansa muualla juttelemassa ni ois kyl jo liian mustis
No lol yhen meijän luokan pojan keksimä, meijän luokka käyttää sitä ja rinnakkaisluokalta jotkut kans ja ainaki kaks opea xD
Jep, se on myös tylsää D::
Mää itkisin jos voisin D':
No niinpä, ei tässä oo mittää jätkiä, sulkisivat mieluummin vaikka ravintoloita ja laittasivat suoraan jonku maskipakon D:::