Njam njam :DD
Joo aluksi se pullan leivonta keskeyty iskän takia mut sit mää ja mun pikkusisko käytiin ostamassa lisää tarvikkeita ja sillä aikaa iskä lähti pois (sekin tuli sinne kauppaan mut lähti sit)
Mutta saatiin kuitenki nyt tehtyä tuo taikina ja ruuan jäläkee kaikki lapset leipoo :D
Iskä lähti metille
Eli se ei oo kotona ni on rauhallisempaa
Tosin en kyl tiiä tappeleeko se ja äiti nyt tyyliin WhatsAppin kautta ku niin ne on monesti teheny
En saa henkeä
Miks noi ei lopeta
Täällä on koko ajan niin ahdistavaa
Miks niitten pittää olla niin lapsellisia
Miks meijän muitten täytyy sietää tätä
Miks ei voija elää rauhassa
No just D: Ihmiset on kyl erilaisia, et en sanoisi et toi ois mitenkään typerää tai et oisit outo tai jtn. Ehkä voisit puhua sille opettajalle asiasta?
Sen tehtävä on kuunnella sun soittoa ja opettaa sua kehittymään, ja usko pois, ei kukaan ajattele et sun pitäis olla jotenki tietyn tasonen soittaja, suurin osa ihmisistä pitää ketä tahansa ihan uskomattomana ku ylipäätään osaa soittaa jotakin :D
@Suloindn @Freya
Meijän perheestä on tehty jo lastensuojeluilmotus ja meille pitäisi tulla apua.
Tällä hetkellä äiti ja iskä tappelee. Iskä melkeen nakkasi pullataikinan mun ja äitin päälle. Ja se melkeen kävi äitin päälle ja se huusi mullekki ja se syyttää äitiä kaikesta mitä se oikeesti ite...