Hakutulokset

  1. Hydrangea

    Aihe vapaa Täytän vuoden päästä 30

    Mun toive oli olla Tokiossa silloin mutta pahalta näyttää pahalta näyttää
  2. Hydrangea

    Aihe vapaa Onpas ihana ilta

    Mä rakastan vaikka kengät kastuikin
  3. Hydrangea

    Aihe vapaa Onpas ihana ilta

    Koko päivän olin hoitamassa asioita kaatosateessa. Nyt illalla käytiin vielä koiran kanssa tunnin lenkki yhä edelleen sateessa. Tulin kotiin, lapsi nukkumaan, kävin saunassa ja tein kasvissosekeittoa. Nyt makaan pimeässä peiton alla syöden lämmintä keittoa :-)
  4. Hydrangea

    Aihe vapaa Täytän vuoden päästä 30

    Jännittävää!
  5. Hydrangea

    Aihe vapaa Shoppailin tänään melkein sadalla eurolla

    Mullekin tulee tosi herkästi jokin tuhlailusokeus heti kun on vähänkään rahaa :(
  6. Hydrangea

    Aihe vapaa Minne Suomessa muuttaisit ja miksi?

    Aijaa! Sama koulu siis äitini ja kaikkien veljieni kanssa. :-) Mutta joo, itsekin yritän kovasti olla antamatta liian tarkkaa informaatiota kun tää on mulle ennen kaikkea avautumiskanava :-D Olin vain tosi yllättynyt että joku mainitsi tässä ketjussa omasta mielestäni Suomen masentavimmat...
  7. Hydrangea

    Aihe vapaa Shoppailin tänään melkein sadalla eurolla

    Sama. Näistäkin kaikkea muuta paitsi kangaskassin ostamista olin miettinyt jo tyyliin pari vuotta.
  8. Hydrangea

    Aihe vapaa Shoppailin tänään melkein sadalla eurolla

    Ja järkyttävintä että jätin yli puolet ostamatta himoitsemistani asioista.
  9. Hydrangea

    Aihe vapaa Minne Suomessa muuttaisit ja miksi?

    Oot todennäköisesti käynyt samaa/samoja kouluja siskoni kanssa.
  10. Hydrangea

    Aihe vapaa Minne Suomessa muuttaisit ja miksi?

    :-) voi pojat, tässähän listattiin minun kotihoodini.
  11. Hydrangea

    Aihe vapaa Kertokaa mulle jotain!

    No, meinasin tehdä tästä oman keskustelun mutta ei siihen kuitenkaan kukaan vastaisi mitään joten kerron sulle. Mä oon nuoresta lähtien kärsinyt varmaan jostain vihanhallintaongelmista ja on mulla muutenkin käytösongelmia. Oon aika kontrolloiva ja vaikea. Oon pelännyt aina hirveästi sitä mitä...
  12. Hydrangea

    Mielenterveys Vaikee olo... Mut kai tää tästä

    Jos lohduttaa niin mun 41-vuotias ex ei osaa varata itselleen lääkäriaikaa ja kyseinen mies on muuten ihan "normaali" töissä käyvä aikuinen.
  13. Hydrangea

    Mielenterveys Vaikee olo... Mut kai tää tästä

    En oo varmaan koskaan tavannut 18-vuotiasta joka olisi vastuullinen aikuinen että älä ota paineita... Itse oon 28-vuotias yhden lapsen äiti sekä (kesä)virkamies ja kyllä on edelleen harjoittelu kesken. En myöskään usko että kenelläkään on tiedossa mitä haluaa elämältään tai kaikki hallinnassa...
  14. Hydrangea

    Demin keskustelu pään sisällä olevasta persoonasta

    Sun ansiosta tajusin että mullakin on ollut tulpa yläasteikäisenä, kun mun elämä tuntui aivan täydeltä helvetiltä. Jos yhtään lohduttaa niin selvisin siitä luopumisesta enkä nykyisin tosiaan meinaa edes muistaa ennen niin rakasta ja tärkeää "veljeäni".
  15. Hydrangea

    Pitäiskö toteuttaa lapsuudenunelma ja

    alkaa säästää rahaa hevoseen
  16. Hydrangea

    Aihe vapaa Mulle sanottiin tänään että mulla on hullun katse

    Se valitti kyllä jo meidän suhteen aikana, että mulla on liian intensiivinen tuijotus, joka ahdisti häntä...
  17. Hydrangea

    Aihe vapaa Mulle sanottiin tänään että mulla on hullun katse

    Eksä sanoi että oon niin hullu että sen näkee jo mun katseestakin :(
  18. Hydrangea

    Aihe vapaa Mulle sanottiin tänään että mulla on hullun katse

    Mua on itkettänyt siitä asti koko ajan. :(
Ylös Pohja