Esim. jos putoaisin koskeen sillalta niin huutaisin "Nyt tulee kylmää kyytiä!" tai "Voi tuota kulunutta kaidetta!" enkä mitään rahvaanomaista "Aargghh". Taso on säilytettävä kuolemassakin.
Söin jo n. 7 kg kinkun viikon aikana, myös rasian keksejä ja kourallisen suklaata. Kävin ostamassa nyt yli puoli kiloa irtokarkkeja, koska en ollut kuitenkaan lihonnut kuin 200 g viikon takaisesta.
Huomenna sitten diet taas.