Hakutulokset

  1. Skeletor

    Näin miehenä on helppo pukeutua illanviettoon:

    Farkut tai suorat housut (ei puvun), kauluspaita ja sitten ylin nappi auki. Siis ei housuista.
  2. Skeletor

    Vilustuin ja menetin ääneni..snif snif..

    Mutta onneksi ehdin eilen käydä äänestämässä ennakkoon!
  3. Skeletor

    Tajusin juuri, kun olin hetken työpaikkojen välissä niin ihmiset pitivät minua..(jatkuu)

    ..m*lkkuna, tai sitten tyydyttivät itseään kun kättelivät työtöntä..
  4. Skeletor

    Äidilläni oli tapana peitellä minut sänkyyn

    Suukotti otsaa ja sanoi "hyvää yötä". Sitten faija aina hiipi huoneeseeni ja kuiskasi "varo oravaa". En juuri nukkunut lapsena.
  5. Skeletor

    Miksi kutsutaan romania, joka polttaa gannibalis huumetta (sv)?

    ??? - Kukkakaaleeksi.
  6. Skeletor

    Syy siihen, miksi joskus myöhästyn:

    En ole a) ajoissa paikalla b) etukäteen paikalla. Yksinkertaista.
  7. Skeletor

    Jos joskus joudun onnettomuuteen, niin tulen ilmaisemaan itseäni värikkäästi

    Esim. jos putoaisin koskeen sillalta niin huutaisin "Nyt tulee kylmää kyytiä!" tai "Voi tuota kulunutta kaidetta!" enkä mitään rahvaanomaista "Aargghh". Taso on säilytettävä kuolemassakin.
  8. Skeletor

    Tipahti kihla/vihkisormus kaupassa tänään

    Snif snif..snif..
  9. Skeletor

    Koska Suomessa käytettiin ennen oravannahkoja ym. vaihdannan välineenä

    Niin palkkamurhaajat saattoivat kieltäytyä ja sanoa "en satuttaisi kärpästäkään".
  10. Skeletor

    What do you call two crows?

    ??? - Attempted murder.
  11. Skeletor

    Se Alzheimer taisi oikeasti iskeä

    Mitä olinkaan sanomassa..
  12. Skeletor

    Löin itseäni vasaralla reiteen

    Sattuu, mutta on hyvä fiilis, kun on tehnyt jotain.
  13. Skeletor

    Työ ei koskaan lopu

    On se rankkaa.
  14. Skeletor

    Heräsin painajaiseen

    Ja niin heräsi Makkachin ja Max Voima myös. Snif snif.
  15. Skeletor

    Yhä Scrabblen kuningas

    Vai sanoisinko IKIAIKAINEN, mitä sanoo @Makkachin? Gekkoni on sitä mieltä..
  16. Skeletor

    Hyvä herätä siihen, että lestat jutkuttaa

    99 % uskonveljistä pilaa loppujen sisäsiittoisten maineen.
  17. Skeletor

    Tänään sokeriperseet, kun huomenna alkaa diet

    Söin jo n. 7 kg kinkun viikon aikana, myös rasian keksejä ja kourallisen suklaata. Kävin ostamassa nyt yli puoli kiloa irtokarkkeja, koska en ollut kuitenkaan lihonnut kuin 200 g viikon takaisesta. Huomenna sitten diet taas.
  18. Skeletor

    Tiedän niin paljon asioita, että pääni on suurempi kuin 90 %:lla väestöstä

    Loput isonuppisista ovat joko aivokasvaimen omaavia tai sitten vesipäitä. Lisätietoja numerosta: en kerro.
Ylös Pohja