..laihtunut aika lailla tasan 15 kiloa. Kiitos kuuluu pyöräilyn aloittamiselle, lisätyn sokerin (kuten karamellien) ja mättömössön (burgerit [@Makkachin'ia ei lasketa] ja sibs) ja bissen vähentämiselle ja lopettamiselle.
Olen nyt tää kissa:
Koska niin @HARAMBE kuin Elcokin aina heittävät riimittelyä tyyliin "syö pullia, se kasvattaa kullia", "syö särkeä, se kasvattaa järkeä" ja muita, niin aina ovat tarjoamassa keksiä.. pelkään kovin paljon, mitä siitä seuraisi..
Minulle tarjottiin erästä fyysisen komedian ryhmää, niin tietysti nohevana jäbänä kysyin että mitä ne tekee. Heidän agenttinsa sitten vastasi: "ensinnäkin isä ja äiti lyövät lapsiaan niin, että veri tulee suusta, jonka jälkeen äiti riisuu lapsia isän riisuessa itseään ja sitten se faija nussii...