Hakutulokset

  1. Skeletor

    En nähtävästi enää ikinä nuku ilman unilääkkeitä

    Ha ha oispa ribs, jos tilanne ei parane.
  2. Skeletor

    Sain taas maahantulokiellon Yhdysvaltoihin oikeuden halventamisesta

    Jouduin sen speed limit-juttuni takia oikeuden eteen ja kun tuomari kysyi minulta: "Do you swear" niin vastasin äijälle "Hell yes, every fucking day" niin sanoi (vapaasti käännettynä), että olen mitä röyhkein äijä ja käski osavaltion poliisia saattamaan minut samaten lentokoneeseen ja sanoi...
  3. Skeletor

    Joko uusi suola haisee kananmunille tai Max Voima päästi kaasuja

    Miten kuvottavaa!
  4. Skeletor

    Tein Demiesten miitissä jekun

    Istuimme iltaa @HARAMBE'n luona ja hieman suivaannuin, kun jäivät Elcon kanssa kahdestaan vielä jälkilöylyihin ja jäin vaille henkevää keskusteluseuraa niin menin hakemaan HARAMBEn työkalupakista hiomapaperia ja hinkkasin sen wc-pytyn sisäpuolen sillä. Ei ole mitään kosmeettista vahinkoa, mutta...
  5. Skeletor

    Miksi Teräsmies voi lentää Aurinkoon ja varsinkin tuijotella sitä ilman ongelmia, mutta..(jatkuu)

    ..sitten joku Lex Luthorin valopommi sokaisee sen?
  6. Skeletor

    Nyt annan kommenttini viime päivien kohuista!

    En sano mitään!
  7. Skeletor

    Mitähän tarkoittaa unessa, kun..(jatkuu)

    ..vanhanaikaisia pulpetteja ja varsinkin niiden tuoleja pinoutuu.
  8. Skeletor

    Vara-Ankka 22

  9. Skeletor

    Vaimo, oletko arkkipaha ja hirviö?!

    @Makkachin hu-huu
  10. Skeletor

    Ilmeeni, kun trollasin taas vähäjärkisiä (kuva)

    Eihän tämä ole meriitti, mutta silti:
  11. Skeletor

    Hungeros gatto

    Snif snif
  12. Skeletor

    Tekisi mieli mennä kauppaan ostamaan sibs

    Koska myös perunalastut ovat kasvisruokaa.
  13. Skeletor

    Viikonlopun Skeletor-tietovisa:

    1. Mitkä ovat Skeletorin mielestä pahimmat vastustajat sarjakuvissa seuraaville hahmoille / järjestöille: a) Ryhmä-X b) Hämähäkkimies c) Teräsmies 2. Paras jää-telömaku 3. Liam vai Noel Gallagher? a) Liam b) Noel 4. Onko Makkachin ihanista ihanin? a) On b) Kuka muukaan?
  14. Skeletor

    Vara-Ankka 21

  15. Skeletor

    Jos Haaparannan naapurikaupunki sijaitsisi keskellä Yhdysvaltain Keski-Länttä

    Niin sen kaupungin nimi olisi Cornio.
  16. Skeletor

    Taas jotkut vesipäät yrittävät turmella mestariteoksia "ympäristön nimissä"

    Omasta mielestäni nämä aktivistit pitäisi roudata sinne Saudi-Arabiaan pysäyttämään orjatyövoimalla tuettua öljyntuotantoa kuin silittää päätä. Ihmiskunnan kulttuurihistoria on paljon arvokkaampi kuin muutaman huomiohakuisen pellen elämä. Paitsi eihän nämä vaikuta muulta kuin sabotaasilta...
  17. Skeletor

    Ha ha, työkaverit eivät tajunneet ensin mikä minussa oli erilaista!

    Luulivat ensin, että minulla on uusi kampaus, kunnes käskin heitä katsomaan tarkemmin! Ha ha ha! Sitten menin pomoni toimistoon ja otin hänen työnsä.
  18. Skeletor

    Miettikää, jos lestadiolaiset lisääntyisivät kuin katoliset jänöt

    Erään Discord-kanavan käyttäjämäärä räjähtäisi hetkessä..
  19. Skeletor

    Onko teitä koskaan käsitetty abstraktina asiana?

    Itseäni pidetään jo uskontona.
  20. Skeletor

    Miten Kolarissa voi olla asukkaita?

    Kun aina saa lukea lehdistä, että yksi tai useampi ihminen kuoli siellä? Eikö ne lopu?
Ylös Pohja