Hakutulokset

  1. Skeletor

    Huutis starttaa

    Heh heh
  2. Skeletor

    Kesän ensimmäinen ukkosilma

    Ja muutaman kerran jyrissyt, salamointia ei näy missään. Huoh hoih.
  3. Skeletor

    Muistan, kun vaimoni heitti minut kerran ulos ja menin kaverille yötä..(jatkuu)

    ..niin kaverini sanoi vain: "jos yöllä tulee nälkä, niin jää-kaapissa on avattu olut". Snif snif..miten hirveä yö se olikaan..levitettävällä soffalla nukkua..
  4. Skeletor

    Ruotsin ja Venäjän valta-aika Suomessa vei kaiken oma-aloitteellisuuteni

    En ole siis laiska, kun en siivoa vaan valtion ja kansan itsemäärämisoikeuden puute (vaikka autonomia oli laaja) vei minulta oma-aloitteellisuuteni. Ettäs tiedätte!
  5. Skeletor

    Muuttoon kaksi viikkoa ja aikalailla kaikki pakattu

    Paitsi vaatteet, syömiseen tarkoitetut aterimet, astiat ja pannut ja tietokoneet.
  6. Skeletor

    Missä tippukivet tapaavat?

    ??? - Stalagmiitissä tietty.
  7. Skeletor

    Hiilihapotettua colan makuista mehua

    Snif snif
  8. Skeletor

    Sos! Lol apua!

    Vaimo lukee "parisuhteen parannus"-kirjaa! Mitä hän tarkoitti tällä?!
  9. Skeletor

    Mitä Makkachin tarkoitti tällä?

    Hankki minulle englanninkielisen Teräsmies-lelun, joka sanoo nappia painamalla "paina minun S:ääni" englanniksi?!
  10. Skeletor

    Sitä on kertynyt kirjoja ja lautapelejä

    Kolme muuttolaatikkoa täynnä eikä kirjahyllyt vieläkään tyhjinä niistä. Huh huh. Joku ilceä voisi haukkua nöröksi..
  11. Skeletor

    Kasvisruokiin saa parhaiten makua pekonilla

    Chomp slurbs.
  12. Skeletor

    Paljastan nyt Elcon ja HARAMBEn oikeat nimet:

    @Elco on Janis Petke ja @HARAMBE on Timo Houkka
  13. Skeletor

    Ja seuraavaksi spagettia

    Rankan koiranulkoilutuspäivän jälkeen.
  14. Skeletor

    Ostin perheelleni matkailuauton

    Ja menemme huomenna leirintäalueelle metsään.
  15. Skeletor

    Olen tässä aamuyöstä miettinyt, että hyvä nimi toiselle pojalle olisi..(jatkuu)

    Kaarlo Taneli. Pisteet heille, jotka keksivät mistä nimet tulevat.
  16. Skeletor

    Mitä hiivattia? Kasvoni ovat japanilaisessa..(jatkuu)

    ..pesuainepakkauksessa. Olen kuulemma "herra Puhto"?! Sain tietää tästä, kun ystäväni on Japanissa matkalla. Mitä..siis..häh?!
  17. Skeletor

    Varasijan top 3-kiusaajat (lista)

    1. @Makkachin 2. @helmi 3. @noita
  18. Skeletor

    Olen HC

    Human Cat Miu mau
  19. Skeletor

    Huutikset naapurille

    Kävin sen luona eilen kylässä, niin kysyin että miksi sillä on polkupyörä sisällä keittiössä niin sanoi "no viime aikoina joku tuolla ulkorakennuksessa on siirrellyt pyöriä, ihan kuin pohtisi mikä on paras varastaa" niin sanoin, että se olen ollut minä ja @Makkachin, kun siinä meidän varaston...
Ylös Pohja