Vain sen takia, etten aina jaksa kuunnella samoja juttuja ja nyt kun yritin soittaa isälle niin meni vastaajaan ja viesti oli "En pääse nyt puhelimeen ja jos siellä on Skeletor niin et voi voittaa enää rakkauttani takaisin".
Snif snif
..kirjoitin perushymiön viestiin silleen epä-passiivis-aggressiivisesti. Ajatella, että jotkut ihmiset käyttävät oikeasti hymiöitä keskusteluissa ja tuo WA-ryhmä tehnyt kaltaisekseen. Harkitsen irtisanoutumista..