Hakutulokset

  1. Skeletor

    Muistan, kun Elco toi noitarovion Demiesten mökkimiittiin ja kadun tekoani..

    Olin hieman katkera siitä, että nainen tuli pilaamaan miehiset rientomme niin eräänä aamuna huomasin, että noitarovio oli tehnyt itselleen kinkkuvoileivän niin otin sen leivän, otin pois kinkkuviipaleen ja laitoin viipaleen persposkieni väliin. Sitten katselin, kun se nainen söi sen. Kaduttaa...
  2. Skeletor

    Vaimoni mittaa aina lastemme pituudet vuosittain ovenkarmiin

    Ja minun masuni leviämisen..snif snif..oven viereen..snif snif..
  3. Skeletor

    R-Kioskilla oli todella mauton energiajuomamainos, HYI

    Jos ei pitäisi paketteja noutaa silloin tällöin niin en kävisi ollenkaan moisessa roopesalmis-kulttuuria promoamassa ketjussa!
  4. Skeletor

    Uusi pomo asuu korttelin kauempana työpaikasta kuin minä ja..(jatkuu)

    Ajaa autolla töihin vaikka sinne on kävellen matkaa viitisen minuuttia minulla, ehkä kuusi hänellä ja varmaan vähemmän jos alittaa aseman kohdalla radan. Sairasta.
  5. Skeletor

    Huomenna pitäisi taas leipoa kaikkea

    Snif snif.. sämpylöitä ja jauhelihapihvejä..snif.. niin paljon työtä..
  6. Skeletor

    Yritin ajaa tyttäreni pyörällä ja se juuttui peffaani

    Snif snif oli noloa..
  7. Skeletor

    Surisiko ampiainen, jos se aiheuttaisi miehelle tuskaa?

    Mietin vain..
  8. Skeletor

    Huutista uudelle työlle

    Siirryin takaisin kentältä toimistoon hallintoon ja vasta keskipäivän jälkeen on joku tapaaminen. Nyt olen jo pari tuntia pyörinyt tuolilla..
  9. Skeletor

    Ei enää ikinä parkkihalliin, tuli turha lehti!

    Ledigt-lehti tuli postissa, koska nähtävästi ajaminen kohdasta "tilaa ledigt" tarkoitti että tilaan sen lehden..
  10. Skeletor

    Nyt maistuisi joululimpsa ja -pipari

    Slurbs glug chomp glug
  11. Skeletor

    Makkachinillä on ihan hölmöt jutut

    Tuli TV:stä mainos, jossa sanottiin sana "maku" niin sanoi "Ai Aku Ankka eli Donald Fuck" Hyi miten hölmöä @Makkachin..
  12. Skeletor

    Makkachin on ihan kakka ja myös kakkahousu

    Valitsi junan ensimmäisen vaunun, joudun kävelemään vesisateessa koko junan pituudelta laiturille. Fug fuu!
  13. Skeletor

    Onpa vaikeaa miettiä tupareita

    Huh huijaga!
  14. Skeletor

    Tilasin taas 50 eurolla hävikkiruokaa (ja karkkia)

    Pelasin maailman paremmin kuin jotkut hipit, jotka ostavat uusimmat aasialaisten halpatyöläisten kokoamat brändituotteet ja kaupasta vedet mielenosoituksiin (tietysti tyhjät pullot jätetään paikalle, koska kyllä joku romani ne sieltä kerää).
  15. Skeletor

    Kohta alkaa taas armoton TYKITYS

    Koska olen levännyt ja täynnä ENERGIAA!
  16. Skeletor

    Olipa se ihana loma! Tein kaikkea!

    Onnen snif, nifs nifs.
  17. Skeletor

    Vartin päästä 298 minuuttia junassa

    Snif snif.. PS. Kyseessä ei ole se suklaajuna..
  18. Skeletor

    Olen yhä biliksen mestari

    Hä hää muille!
  19. Skeletor

    Kammottava LUU KISSA grillaa Luukissa

    Huijui snif..snif...
  20. Skeletor

    Olin väärinsijoittanut housuni tänään, kun ovikello soi

    Ja piti pukeutua kauppakassiin vain saadakseni tietää, että poikani oli hajottanut erään rouvan pihaveistoksen..
Ylös Pohja