9. päivä

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
10. päivä ja kohta alkaa keittää yli. ei vaan jaksaisi.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
kiitos <3

on vaan niin kylmä, luita ja niveliä särkee enkä jaksa vaan maata sängyssä. mielialat heittelee ja tappelin miehen kanssa ja nyt oon yksin kotona peiton alla. :(
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Hyvin se menee! Ajattele, kohta kaksi viikkoa!
Todella upeaa, että teet tämän, kaikki lähtee kyllä rullaamaan.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Kohta kaks viikkoa ja eikö sitten sen jälkeen pitänyt alkaa helpottaa?
joo, lievemmät oireet voi silti kestää kuukausia mikä lannistaa vähän. jostain luin että aivojen palautuminen kestää yhtä kauan kun on käyttänyt, mulla siis kuus vuotta. en tosin tiiä onko tossa perää... sen tiiän ettei tää oo ohi ihan hetkessä, mutta pitäis tän kohta helpottaa. kiitos paljon ❤️
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
"Korkeimman oikeuden (KKO) mukaan buprenorfiini on väärinkäytettynä luokiteltava erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi, koska se aiheuttaa voimakkaita vieroitusoireita."

"Buprenorfiinin vieroitusoireisiin kuuluu erilaisia kipu- ja tuskatiloja: muun muassa ahdistusta, vapinaa, lihaskouristuksia ja ripulia. Oireet voivat kestää kolmekin viikkoa."

"Erityisesti fysiologisen riippuvuuden tai addiktiivisen käytön kehityttyä päihteen tai huumeen käytön lopettaminen ilman ammatillista apua on useimmille käyttäjille mahdotonta."

"Muutokset ovat nykykäsityksen mukaan ainakin osalla ihmisiä hitaasti palautuvia tai vaikeimmissa tapauksissa pysyviä."

ihanaa. kusessa ollaan.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Tsemppiä paljon! Sä pystyt siihen! <3
kiitos <3 jokainen päivä on askel kohti parempaa hyvinvointia mutta aika kuluu niin hitaasti sängyssä maaten eikä jaksa tehdä mitään mielekästä. =( lisäksi pelkään ettei tää oo taaskaan pysyvä muutos. vuonna 2016 olin kuukauden irti. vuonna 2017 sama juttu. vuonna 2020 olin reilu kuukauden kunnes retkahdin. oon kokeillut katkoa ja oma toimista vierottautumista. oon muuttanut toiselle paikkakunnalle uuden alun takia ja ollut kuukauden Virossa vierottautumista pois omista ympyröistä.

tuntuu ettei mikään tuo lopullista tulosta vaan aina tulee se heikko hetki millon ajattelee että vitut tai valehtelee että "vain tän yhden kerran, olen sen ansainnut". XD aika toivoton olo tässä ruikuttaessa. mutta kiitos.

11.päivä on silti ihan kova tulos. jee.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
kiitos <3 jokainen päivä on askel kohti parempaa hyvinvointia mutta aika kuluu niin hitaasti sängyssä maaten eikä jaksa tehdä mitään mielekästä. =( lisäksi pelkään ettei tää oo taaskaan pysyvä muutos. vuonna 2016 olin kuukauden irti. vuonna 2017 sama juttu. vuonna 2020 olin reilu kuukauden kunnes retkahdin. oon kokeillut katkoa ja oma toimista vierottautumista. oon muuttanut toiselle paikkakunnalle uuden alun takia ja ollut kuukauden Virossa vierottautumista pois omista ympyröistä.

tuntuu ettei mikään tuo lopullista tulosta vaan aina tulee se heikko hetki millon ajattelee että vitut tai valehtelee että "vain tän yhden kerran, olen sen ansainnut". XD aika toivoton olo tässä ruikuttaessa. mutta kiitos.

11.päivä on silti ihan kova tulos. jee.
11. päivä on todellakin kova ja mahtava tulos! Yrität mennä vaan päivä kerrallaan ja vaikka et oo ennen onnistunu niin ei se tarkota ettet vielä vois onnistua. Uskon suhun! <3
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
11. päivä on todellakin kova ja mahtava tulos! Yrität mennä vaan päivä kerrallaan ja vaikka et oo ennen onnistunu niin ei se tarkota ettet vielä vois onnistua. Uskon suhun! <3
totta, pitää vaan yrittää niin kauan et onnistuu. D= kiitos!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
joo, lievemmät oireet voi silti kestää kuukausia mikä lannistaa vähän. jostain luin että aivojen palautuminen kestää yhtä kauan kun on käyttänyt, mulla siis kuus vuotta. en tosin tiiä onko tossa perää... sen tiiän ettei tää oo ohi ihan hetkessä, mutta pitäis tän kohta helpottaa. kiitos paljon ❤️
Höh, mutta sentään pahin on pian ohi ❤️
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
sori kaikille mut vituiks meni, huomenna kuitenkin jatkan siitä mihin jäin.

=(
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
vituttaa mut tapahtuu jotain niin kestämätöntä että pää ei enää kestänyt kummallakaan. mut huomenna jatkuu taistelu, ei tää 11 oo hukkaan heitetty. ainakin näin yritän vakuuttaa itelleni. D=
 
Ylös Pohja