Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
8
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aaa perkele tätä ahistusta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 77040" data-attributes="member: 34"><p>Häh ihan ku muistais koko ajan vaa lisää sellasii merkkei "dysforiasta"</p><p></p><p>Oon kelannu aina että dysforia on sitä että sä vihaat sun kehoa ja tunnet olevas ihan väärässä kehossa ja haluut eroon siitä</p><p></p><p>Mut mä en oo kokenu sellasta mutta mä oon kokenu sellasta outouden tunnetta. Sellasta "voiks tää olla, miten mulla voi olla naisen keho"</p><p></p><p>Oon kelannu et noiki fiilikset on ollu vaa jotai näit mun perus epätodellisuuden tunteita tai ocd:tä mut ehkä se ei ookaan</p><p></p><p>Toisaalta noi on yleensä ollu lieviä ja melko ohimeneviäkin tunteita i guess</p><p></p><p>Hhhh</p><p></p><p>Täl hetkel toi androgyne tuntuu kyl jotenki tosi kuvaavalt ja selittäis varmaankin monta asiaa mut silti mä jotenkin niin sanotusti roikun siinä "yhy yhy enkö muka oo cis, miten mä muka en oo cis, tää on nyt jotai turhaa paskaa taas" moodissa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 77040, member: 34"] Häh ihan ku muistais koko ajan vaa lisää sellasii merkkei "dysforiasta" Oon kelannu aina että dysforia on sitä että sä vihaat sun kehoa ja tunnet olevas ihan väärässä kehossa ja haluut eroon siitä Mut mä en oo kokenu sellasta mutta mä oon kokenu sellasta outouden tunnetta. Sellasta "voiks tää olla, miten mulla voi olla naisen keho" Oon kelannu et noiki fiilikset on ollu vaa jotai näit mun perus epätodellisuuden tunteita tai ocd:tä mut ehkä se ei ookaan Toisaalta noi on yleensä ollu lieviä ja melko ohimeneviäkin tunteita i guess Hhhh Täl hetkel toi androgyne tuntuu kyl jotenki tosi kuvaavalt ja selittäis varmaankin monta asiaa mut silti mä jotenkin niin sanotusti roikun siinä "yhy yhy enkö muka oo cis, miten mä muka en oo cis, tää on nyt jotai turhaa paskaa taas" moodissa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aaa perkele tätä ahistusta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja