Aihe vapaa Aaa perkele tätä ahistusta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,736
Reaktioarvo
2,893
Oikeesti voi nyt vittu miten tätä voi jaksaaa

Oikeest miten vitussa

miksen voi olla cis? Miks vitussa mä en voi olla cis, se ois niin paljon helpompaa ku nyt vaa kyseenalaistan ja kyseenalaistan ja kyseenalaistan ja koko ajan vittu mietin et oon väärässä ihan varmasti. Jos olisin cis niin tää ei olis vittu tämmöstä. Aaaaaa saatanan saatanan saatana D::::::::::
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,736
Reaktioarvo
2,893
Ok nevermind toi ahistus nyt ei oo mitään verrattuna muihin juttuihin hei nyt VITTU OIKEESTI:DDDDDDD saan kohta paniikkikohtauksen mist vetoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,736
Reaktioarvo
2,893
Paniikkikohtaukset tulille ja niin vitusti

Ei

Ei

Ei

Ei nyt vittu kaikki pois 😭😭😭😭😭 helvettiin täältä

Nyt vittuun nää oikeesti samantien oikeest HÄIPYKÄÄ😭😭😭😭😭 menkää. Pois. Ei kiinnosta. Varsinkin timppa, ei vittu nyt kiinnosta taas vittuakaan.

En tiedä tulikse paniikki siitki ku katoin laurin kuvii nii vittu jaahas

Ei vittu enää vois vähempää kiinnostaa

Ei helvetti voinko vajota koomaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,736
Reaktioarvo
2,893
Tervetuloa taas tunteet lauria, emppua, m:ää, kiiaa ja hessua kohtaan. Tervetuloa tunteet, hei hei mielenterveys. 🙂

Hetken aikaa kyllä auttoi juufinin uus video täytyy sanoa koska nauroin sille aivan vitusti :Dd mutta nyt taas ahdistaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,736
Reaktioarvo
2,893
Jooh vittu mua vituttaa ku vaa lisään biisejä listoille tietämättä edes vittuakaan mitä niissä sanotaan mut koska se tunnelma siin on jotenki mood

Sit se kertooki salee jostai turhast paskast xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,736
Reaktioarvo
2,893
Ainii vittu toi yks biisi, siihen liitty eräs vitun outo "sattuma" jota en osaa selittää mut helvetin outoa oli kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,736
Reaktioarvo
2,893
Huvittavaa aaaaaa aaaa oon probably androgyne, u know, just chillin in the middle, mut niiku miks joka asiassa oon siin keskel niiku oon grayseksuaali + bi + androgyne lmao huutist

Tosin mun on pakko feikata tää koska en voi olla kaikkii noita tai silt must tuntuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,736
Reaktioarvo
2,893
Häh ihan ku muistais koko ajan vaa lisää sellasii merkkei "dysforiasta"

Oon kelannu aina että dysforia on sitä että sä vihaat sun kehoa ja tunnet olevas ihan väärässä kehossa ja haluut eroon siitä

Mut mä en oo kokenu sellasta mutta mä oon kokenu sellasta outouden tunnetta. Sellasta "voiks tää olla, miten mulla voi olla naisen keho"

Oon kelannu et noiki fiilikset on ollu vaa jotai näit mun perus epätodellisuuden tunteita tai ocd:tä mut ehkä se ei ookaan

Toisaalta noi on yleensä ollu lieviä ja melko ohimeneviäkin tunteita i guess

Hhhh

Täl hetkel toi androgyne tuntuu kyl jotenki tosi kuvaavalt ja selittäis varmaankin monta asiaa mut silti mä jotenkin niin sanotusti roikun siinä "yhy yhy enkö muka oo cis, miten mä muka en oo cis, tää on nyt jotai turhaa paskaa taas" moodissa
 
Ylös Pohja